آموزش تخصصی حفظ قرآن در اینستاگرام/ آکادمی حفظ قرآن؛ صفحه تخصصی آموزش حفظ
کد خبر: 3833331
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵

آموزش تخصصی حفظ قرآن در اینستاگرام/ آکادمی حفظ قرآن؛ صفحه تخصصی آموزش حفظ

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ صفحه آکادمی حفظ قرآن در اینستاگرام به آموزش تخصصی حفظ قرآن به علاقه‌مندان در این زمینه می‌پردازد.

سعیده الوان، حافظ کل قرآن کریم و مدرس دانشگاه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایکنا؛ اظهار کرد: مجموعه فعالیت خود در فضای مجازی را از سال 92 و در قالب وبلاگ با عنوان اهلنا «AHLONA.BLOG.IR» آغاز کرد. پس از تغییر در فضاهای مجازی و راه‌اندازی فضاهایی نظیر تلگرام و واتساپ و ...، کانال جامع حفظ قرآن کریم را در تلگرام راه‌اندازی کردیم که پرجمعیت‌ترین کانال مرکزی حفظ قرآن است.
الوان با بیان اینکه توانستیم دو سال پی در پی، رتبه اول در تولید محتوای مجازی را به دست آوریم و وبلاگ ما نیز به مدت دو سال رتبه اول کشور را به دست آورد، تصریح کرد: پس از اینکه فضاهایی مانند تلگرام فیلتر شدند، فعالیت خود را در فضاهایی همچون ایتا با عنوان کانال جامع حفظ قرآن ادامه دادیم و هم‌اکنون نیز هم در ایتا و هم در تلگرام در حال فعالیت هستیم.
این حافظ کل قرآن کریم با اشاره به اینکه شعار ما این است که همه می‌توانند حافظ قرآن شوند و ما برای تسهیل حفظ قرآن و ترویج فرهنگ حفظ فعالیت می‌کنیم، گفت: پس از گسترش فعالیتی که در فضای مجازی داشتیم، تصمیم گرفتیم که فعالیت خود را در فضای اینستاگرام نیز آغاز کنیم که به همین مناسبت صفحه‌ای با عنوان آکادمی حفظ قرآن را در این فضا ایجاد کردیم.
وی با اشاره به اینکه مدیریت این کانال به عهده زهرا ابوترابی، حافظ کل قرآن کریم و مدرس دانشگاه است، اظهار کرد: فعالیت ما در اینستاگرام به این صورت است که تمامی علاقه‌مندان به حفظ قرآن می‌توانند برنامه حفظ خود را از ابتدای فراگیری تا حفظ کامل قرآن به صورت اصولی از این کانال پیگیری و دنبال کنند و در ادامه مسیر خود نیز در رابطه با روند تثبیت محفوظات، شرکت در مسابقات حفظ قرآن و ... از آن بهره‌مند شوند.
الوان در پایان سخنان خود تصریح کرد: علاقه‌مندان به بهره‌گیری از این کانال اینستاگرامی می‌توانند به نشانی اینستاگرام آکادمی حفظ قرآن Tahfiz.ir با لینک پروفایل
https://instagram.com/tahfiz.ir?igshid=1teqhj6e027gy مراجعه کنند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سیندخت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۶/۱۴ - ۱۲:۰۹
0
0
سلام ،صفحه اینستاگرام و کانال ایشان در زمینه حفظ قرآن واقعا تخصصی و فوق‌العاده است خدا قوت
captcha