راه اندازی پژوهشگاه صفویه در استان اردبیل
کد خبر: 3839140
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

راه اندازی پژوهشگاه صفویه در استان اردبیل

گروه فرهنگی- مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه ساختمان پژوهشگاه صفویه استان اردبیل در حال راه اندازی است، تاکید کرد: صفویه باید تبدیل به یک برند بین‌المللی شود و برای این کار باید رویکرد بین‌المللی داشته باشیم.

راه اندازی پژوهشگاه صفویه در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، امروز دهم شهریورماه در نشستی اظهار کرد: اردبیل خواستگاه صفویه بوده است و تاریخ کشور از لحاظ سیاسی فرهنگی و مذهبی مدیون سلسله صفویه است بطوریکه لازم است پژوهشگاه اداره کل به همراه پژوهشگاه وزارت میراث فرهنگی در این زمینه اقدامات موثری انجام دهند.
مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به اینکه ساختمان پژوهشگاه صفویه استان اردبیل در حال راه اندازی است، تاکید کرد: صفویه باید تبدیل به یک برند بین المللی شود و برای این کار باید رویکرد بین المللی داشته باشیم.
فلاحی با اشاره به ضرورت برگزاری این همایش به صورت علمی در استان، اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده این همایش تا پایان سال در استان اردبیل برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha