67 درصد از جمعیت مددجویی کمیته امداد استان را سالمندان شامل می شود
کد خبر: 3846923
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

67 درصد از جمعیت مددجویی کمیته امداد استان را سالمندان شامل می شود

گروه اجتماعی- مدیر کل کمیته امداد استان آذربایجان غربی گفت:44 هزار و500 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی سالمند بوده که 67 درصد از جمعیت مددجویی را شامل است.

67 درصد از جمعیت مددجویی کمیته امداد استان را سالمندان شامل می شود

عزیز سهندی ، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی، در گفتگو با ایکنا از آذربایجان غربی با بیان اینکه 44 هزار و500 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سالمند بوده، اظهار کرد: 67 درصد از جمعیت مددجویی این نهاد  را سالمندان شامل می شود.

وی افزود: اهتمام کمیته امداد در ارج نهادن به مقام سالمند بوده و از این تعداد 66 درصد از این سالمندان در مناطق برخوردار و 34 درصد نیز در مناطق محروم استان ساکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سالمندان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمندی هستند، بیان کرد: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ضعیف و نیازمند جامعه بوده  و ازجمله برنامه‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان در قالب طرح مفتاح الجنه است.

وی تصریح کرد: تمام خدمات کمیته امداد استان ازجمله معیشتی، پرداخت هزینه‌های درمانی، دارویی و تجهیزات پزشکی، برگزاری کارگاه‌های آموزش گروهی سالمندان با موضوع سلامت روان و بهداشت، اردوهای زیارتی، کمک به اشتغال فرزندان و جهیزیه، تأمین مسکن و تسهیلات قرض‌الحسنه برای خدمات رسانی به مددجویان سالمند است.

سهندی ارائه سبدغذایی، تهیه اوازم بهداشتی و نگهداری  سالمندان، به 2 هزار و 846 سالمند استان بیش از 338 میلیارد و 320 میلیون تومان را از طرف کمیته امداد آذربایجان‌غربی را از جمله خدمات عنوان کرد.

انتهای پیام

انتهای پیام
captcha