میزبان یک زائر رضوی شوید
کد خبر: 3852018
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
با پرداخت ۲۵ هزار تومان؛

میزبان یک زائر رضوی شوید

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اعلام کرد: به همت شبکه جوانان رضوی، موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در مشهد مقدس برپا می‌شود و هم‌وطنان می‌توانند با پرداخت ۲۵ هزار تومان یک شبانه‌روز میزبان یک زائر باشند.

با پرداخت 25 هزار تومان میزبان یک زائر رضوی شوید

میلاد جباری، دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، اظهار کرد: موکب جامع خدمات زائر جوانان رضوی در ایام شهادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) به همت شبکه جوانان رضوی و مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی از سوم الی هفتم آبان ماه در مقدس برگزار می‌شود و آماده میزبانی از زائرین امام مهربانی‌ها با ارائه خدمات خواهد بود.

وی افزود: شبکه جوانان رضوی با فراخوان سراسری در کل کشور برای خدمت‎رسانی در این موکب را دعوت به همکاری کرده است و تشکل‌های همکار با مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با اعزام نیروهای متخصص در زمینه‎های مختلف در این موکب خدمت‎رسانی خواهند کرد.

جباری بیان کرد: پویش مردمی # میزبان_مهربان با شعار «از همه ایران میزبانیم» همه با هم در خدمت به زوار امام مهربانی‌ها در قدم اول از هفته گذشته آغاز به کار کرده است و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی می‌توانند با پرداخت ۲۵ هزار تومان یک شبانه‌روز میزبان یک زائر باشند.

وی ادامه داد: در موکب «موکب جوانان رضوی در مشهد مقدس» خدماتی اعم از پخت غذا روزانه بیش از ۱۰ هزار پرس اطعام برای کلیه زائران، اسکان و پذیرایی روزانه بیش از ۲ هزار نفر برای بانوان زائر، توزیع چای و آب و ارائه خدمات به زائران امام مهربانی ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی شبکه جوانان رضوی استان قزوین در پایان افزود: پویش مردمی میزبان مهربان با شماره کارت ۶۰۳۷-۶۹۷۵-۳۷۴۰-۳۵۶۷ و شماره تماس ۰۹۳۵۹۳۸۰۰۶۱ برای ارسال کمک‌های غیر نقدی آماده پذیرش هدایای مردمی جهت این اتفاق رضوی است.

انتهای پیام
captcha