رشد ۱۰۰ درصدی اعضای هيئت علمی در جشنواره قرآن وزارت بهداشت
کد خبر: 3853271
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵

رشد ۱۰۰ درصدی اعضای هيئت علمی در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: آمار شرکت کنندگان در بیست و چهارمین دور جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت نشان از آن دارد که در بخش اعضای هیئت علمی، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به دور قبل خود که در شهر گیلان برگزار شد هستیم.

رشد ۱۰۰ درصدی اعضای هيئت علمی در جشنواره قرآن وزارت بهداشتبه گزارش ایکنا از همدان، رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، امشب ۷ آبان‌ماه در آئین بخشی از اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت اظهار کرد: در این دور از جشنواره ۶۷ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور حضور داشته‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ۸۲ هزار و۵۰۰ دانشگاهی در سه بخش دانشجویان اعضای هیئت علمی و کارمندان از ۶۷ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور شرکت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه این دور از جشنواره در بخش دانشگاهی و مرحله نیمه نهایی و نهایی برگزار شده است، افزود: در مرحله نخست جشنواره ۴۵۰ نفر و در مرحله نهایی که ۷ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود ۶۰۰ نفر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

حیدری مقدم اضافه کرد: آمار شرکت کنندگان در این دور از جشنواره نشان از آن دارد که در بخش اعضای هیئت علمی، شاهد رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به دور قبل خود که در شهر گیلان برگزار شد هستیم. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان افزود: در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترن وزارت بهداشت در بخش دانشجویی و کارمندان نیز رشد چشمگیری وجود دارد که این مهم نشان از روند رو به رشد گرایش جامعه پزشکی به قرآن است.

وی با بیان اینکه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت در ۷ بخش و ۴۴ رشته در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود، گفت: در مرحله نهایی این دور از جشنواره از ۳۸۱ برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

حیدری مقدم با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان آمادگی و افتخار میزبانی دوره بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت را نیز دارد گفت: استان و به طور ویژه دانشگاه علوم پزشکی همدان با برگزاری جشنواره قرآنی عطر آگین شده است.

وی با بیان اینکه در تعریف سلامت بهداشت جهانی٬  سلامت معنوی مد نظر است عنوان کرد: هیچ چیزی همچون قرآن سلامت و سرمایه معنوی جامعه را افزایش نمی دهد.

حیدری مقدم ابراز کرد: این جشنواره در استعداد یابی قرآنیان در سه بخش و تعمیق بخشی به اعتقادات و باور های دینی و قرآنی بی شک موثر واقع شده است.

انتهای پیام
captcha