اعزام ششمین گروه جهادی از قزوین به لرستان
کد خبر: 3854301
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳

اعزام ششمین گروه جهادی از قزوین به لرستان

گروه اجتماعی ــ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) قزوین،گفت: ششمین گروه جهادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین متشکل از ۲۰ جهادگر از بسیجیان و مردم الموت شرقی (معلم کلایه) به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

اعزام ششمین گروه جهادی به لرستان/ محرومیت‌زدایی مهم‌ترین هدف اردوهای جهادی

به گزارش ایکنا از قزوین، حمیدرضا ایران‌دوست، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد‌(ع) در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز ششمین گروه جهادی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین مزین به نام شهید حدادی که متشکل از ۲۰ جهادگر از بسیجیان و مردم الموت شرقی(معلم کلایه) است به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

وی بیان کرد: این گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی و ساخت واحدهای مسکونی به مردم به مدت 10 روز به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند.

ایران‌دوست با اشاره به نیاز مردم لرستان و جهادگران به لوازم مورد نیاز جهت ساخت واحد مسکونی، گفت: مردم خیر استان می‌توانند با مراجعه به دفتر بسیج سازندگی این ناحیه، کمک‌های نقدی خود را جهت خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز مردم سیل‌زده مناطق لرستان پرداخت کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: اردوی جهادی آینه تلاش و کوشش انسان‌های بی‌ادعایی است كه محرومیت‌زدایی و یاری‌رسانی به هم‌وطنان خویش در مناطق مختلف كشور را مهم‌ترین هدف خود می‌دانند.

وی بیان کرد: جهادگران بسیجی برای تحقق عدالت و كاستن از رنج مردم براساس نیاز، نقاط مختلفی را هدف قرار می‌دهند و برای تحقق این اهداف والا دست‌به‌دست هم و با کوشش و همت برای رفع مشكلات مردم در مناطق سیل‌زده لرستان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha