مبارزه با مفاسد واجب کفایی است
کد خبر: 3858401
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

مبارزه با مفاسد واجب کفایی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امروز مردم نسبت به مبارزه با مفاسد حساس شدند و موج پیگیری و سامان‌دهی آن در حال انجام است، افزود: مبارزه با مفاسد واجب کفایی است و بر عهده یکایک ماست که در این فضا ورود پیدا کنیم.

موج مبارزه با مفاسد در استان قزوین راه افتاده استبه گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، امروز، 29 آبان در نشست اخلاق و رسانه که با حضور اصحاب رسانه در دفتر امام‌ جمعه قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: باید به معنای واقعی بسیجی باشیم؛ شجاعت داشتن، اقدام به‌موقع، نترسیدن و در میدان بودن ازجمله ویژگی‌های بسیجی‌های همیشه در میدان است.

وی به ناآرامی‌های بعد از گران شدن بنزین در کشور اشاره و بیان کرد: از فتنه و بحران گذر کردیم هرچند در این مانور آسیب‌هایی وجود داشت اما توانستیم در قبال هجمه‌های سنگین دشمنی که لحظه‌ای از فکر ما بیرون نیستند و فرماندهی این توطئه‌ها را بر عهده‌دارند سربلند باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین به خاطر تدابیر اتخاذ شده مشکلی نداشتیم و این را مرهون تلاش شبانه‌روزی سربازان وطن هستیم.

وی با اشاره به حضور خود در برنامه «تا ثریا» و مطرح‌شدن پرونده هفت‌سنگان در تریبون صداوسیما گفت: مطرح‌شدن موضوع هفت‌سنگان ترمز مفاسد دیگر را کشید و بعدازآن کمتر کسی به این سمت رفت در حقیقت این امر موجب زمین زدن مفسدان در استان قزوین شد.

این مسئول ادامه داد: امروز مردم نسبت به مبارزه با مفاسد حساس شدند و موج پیگیری و سامان‌دهی آن در حال انجام است؛ شاید برخی منتقد مطرح کردن این موضوع توسط بنده باشند اما باید بگویم مبارزه با مفاسد واجب کفایی است و بر عهده یکایک ماست که در این فضا ورود پیدا کنیم.

امام‌ جمعه قزوین بیان کرد: در حال حاضر پرونده هفت‌سنگان در حال پیگیری است اما اکنون باید سراغ پرونده‌هایی برویم که بعدازآن اتفاق افتاده است، باید هشت سنگان‌ها و نه سنگان‌ها را دریابیم.

وی تأکید کرد: از ترک امربه‌معروف و نهی از منکر بترسید، زیرا مجازات دنیوی و اخروی بسیاری در خصوص کوتاهی در قبال مفسده‌ها وجود دارد که ازجمله آن می‌توان به تسلط بدترین‌ها بر ما و نبود فریادرس در قبال آن اشاره کرد.

آیت‌الله عابدینی با اشاره به مفاد خطبه متقین امام علی(ع) در نهج‌البلاغه خاطرنشان کرد: آن حضرت در این خطبه به یکایک ما تأکید دارند که با هوشیاری و بصیرت و از روی قصد و نیت سخن گفته و یا قلم در دست داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha