هدف شورای تأمین فارس در اغتشاشات اخیر، آسیب نرسیدن به مردم بود
کد خبر: 3859864
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

هدف شورای تأمین فارس در اغتشاشات اخیر، آسیب نرسیدن به مردم بود

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار فارس با اشاره به اغتشاشات اخیر، اولین هدف شورای تأمین این استان در مواجهه با این حوادث را آسیب نرسیدن به مردم اعلام کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس عصر امروز، ٥ آذر در تجمع بزرگ بسیجیان شیراز که در گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد، ضمن تبریك فرا رسیدن هفته بسیج گفت: بسیج مظهر وحدت، عشق و ایمان، مجاهدت و سربلندی کشور و ملت است.
وی با بیان اینكه در همه ابعاد به ویژه در بعد نظامی و هشت سال دفاع مقدس، شاهد رشادت‌های بسیج در جبهه‌های نبرد و سرزمین اسلامی بوده‌ایم، افزود: در بعد دفاعی نیز آنجایی که ملت، نظام و کشور نیازمند بوده همیشه بسیج و بسیجیان در صحنه بوده‌اند.
استاندار فارس به نقش بازدارندگی بسیج هم اشاره كرد و گفت: در اوایل انقلاب دشمنان می‌خواستند انقلاب را از پای در بیاورند اما با جانفشانی مردم و بسیجیان شکست خوردند.
رحیمی اضافه کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن در دنیا دارد و محور مقاومت می‌تواند در برابر دنیای استکبار مقاومت کند، همگی به پشتوانه بسیج است.
ویبا بیان اینکه به موفقیت‌های بسیج در عرصه فرهنگی و علمی و سازندگی می‌بالیم، گفت: یقینا یکی از تکیه‌گاه‌های مقام عظمای ولایت پس از خدا مردم و نیروهای بسیج است.
استاندار فارس همچنین از نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی که نهایت تلاش و خویشتن‌داری را طی حوادث اخیر داشتند، تشکر کرد و گفت: اولین هدف شورای تامین استان در مواجهه با حوادث اخیر آسیب نرسیدن به مردم بود.

انتهای پیام
captcha