دستگیری 9 نفر از عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در اغتشاشات اخیر
کد خبر: 3860241
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
در فارس صورت گرفت؛

دستگیری 9 نفر از عاملان ارتباط با شبکه‌های معاند در اغتشاشات اخیر

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی استان از دستگیری 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه در اغتشاشات آبان‌ماه سال جاری در شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 7 آذرماه در جمع خبرنگاران گفت: در پی ناآرامی‌ها و اغتشاشات آبان‌ماه سال جاری در سطح استان و به ویژه شهر شیراز، شناسایی و دستگیری عوامل اصلی این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده طی روزهای اخیر، 9 نفر از عاملان اصلی ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه که ناآرامی‌ها و اغتشاشات را هدایت می‌کردند، شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی آنان را طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
حبیبی با بیان اینکه افراد دستگیر شده در تحقیقات تکمیلی پلیس به ارتباط با شبکه‌های معاند و بیگانه اعتراف کردند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نیروی انتظامی حافظ نظم و امنیت در جامعه است و با افراد مخل نظم و امنیت عمومی قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

انتهای پیام
captcha