لازمه حفظ نظام گذشتن از منافع شخصی و جناحی است
کد خبر: 3861588
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷

لازمه حفظ نظام گذشتن از منافع شخصی و جناحی است

گروه اجتماعی ــ معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: اولین درسی که می‌توان از اغتشاشات اخیر گرفت، این است که در مواقع حساس که پای حفظ نظام اسلامی در میان است، باید از منافع شخصی و جناح‌بازی‌های سیاسی چشم‌پوشی کرد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، علی زینی‌وند، معاون سیاسی اجتماعی استاندار، شب گذشته، 12 آذر در نشست با مسئولان دانشگاه‌های استان گفت: در روزهای گذشته شاهد برخی اغتشاشات در نقاطی از کشور بودیم؛ اغتشاشاتی که اگرچه به‌دنبال افزایش قیمت بنزین آغاز شد، اما اهداف بزرگتری در پی داشت.

وی ادامه داد: اولین درسی که می‌توان از اغتشاشات اخیر گرفت، این است که در مواقع حساس که پای حفظ نظام اسلامی در میان است، باید از منافع شخصی و جناح‌بازی‌های سیاسی چشم‌پوشی کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار با بیان این‌که باید بین مسائل مربوط به اختلافات جناحی و منافع نظام اسلامی تفکیک قائل شویم، افزود: برای حفظ نظام و صیانت از جریانات اصیل و ارزشمند انقلابی، نیازمند همدلی مسئولان، اساتید و مراجع علمی و مذهبی در دانشگاه‌ها هستیم.

وی اظهار کرد: در کشور ما اختلاف‌نظرهای سیاسی وجود دارد و این نشانه آزادی عقیده است، اما در مواقع حساس که موجودیت نظام تهدید می‌شود، باید همه اختلاف‌نظرها را کنار گذاشت و با همدلی و هم‌افزایی، راه نفوذ معاندان را مسدود کرد.

زینی‌وند بیان کرد: لازمه این همدلی و اتحاد، گذشتن از جنجال‌ها و جناح‌بندی‌های سیاسی بی‌حاصل و پیروی از فرامین و رهنمودهای ولایت فقیه است.

وی در ادامه به مسئله انتخابات اشاره کرد و افزود: انتخابات شکوه مردم‌سالاری است و زمان انتخابات باید جشن بگیریم؛ اما به‌دلیل رفتارهایی که بعضاً در شأن ملت نیست، زمانی‌که موقع انتخابات می‌شود، خیلی‌ها نگرانند که نتیجه چه می‌شود؟ در صورتی‌که باید زمینه‌های رقابتی بدون تخریب رقیب و یا سیاه‌نمایی را ایجاد کنیم.

این مقام مسئول اظهار کرد: در انتخابات، در عین رقابت باید رفیق و برادر باشیم و کاندیداها در زمانی‌که رأی می‌آورند، حق ندارند کار جناحی انجام دهند، باید حاکمیتی عمل کنند و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

انتهای پیام
captcha