مسئولان خدمت صادقانه به مردم را در اولویت قرار دهند
کد خبر: 3865060
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
علیدادی‌سلیمانی:

مسئولان خدمت صادقانه به مردم را در اولویت قرار دهند

گروه اجتماعی ــ امام جمعه کرمان با اشاره به این‌که مسئولان خدمت صادقانه به مردم را در اولویت قرار دهند، گفت: پوشیدن لباس خدمت برای مردم و در راه خدا بسیار ارزشمند است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز چهارشنبه، 27 آذرماه در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با تبریک هفته حمل و نقل گفت: پوشیدن لباس خدمت برای مردم و در راه خدا بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه عوامل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همواره در خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند، افزود: استان کرمان پهناورترین استان کشور است و راهداری در این استان کار سختی است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه محور حمل و نقل کالا در کشور بسیار اهمیت دارد و شما حلقه وصل تولید تا مصرف کالا هستید، بیان کرد: قسمت توزیع کالا در رونق اقتصادی کشور یک نیاز اساسی است و با کوچکترین نارسایی جامعه دچار مشکل می‌شود.

وی با بیان اینکه شبکه حمل و نقل اگر جدی وارد یک موضوع نشود در بعضی کشورها حتی شاهد تعطیلی آن کشور بودیم، تصریح کرد: جابه‌جایی مسافر از دیگر فعالیت‌های اداره‌کل راهداری است و خدمت در این زمینه به مردم نیز بسیار اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در روایات آمده است که در آخرالزمان شهرها به هم نزدیک می‌شوند که یک تفسیر آن، وجود همین وسایلی است که برای تسریع در مسافرت تهیه می‌شود، اظهار کرد: عوامل راهداری مرد روز بحران هستند و در جاده‌ها به مردمی که دچار مشکلات می‌شوند کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) فرمود مردم خانواده خدا هستند و هر که به این خانواده کمک کند به خانواده من کمک کرده است، گفت: خدمت به جامعه انسانی جناح، گروه، دوست و آشنا و مسلمان و غیرمسلمان نمی‌شناسد و تمام آحاد جامعه را در برمی‌گیرد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه مردم کرمان مردم بسیار نجیب و بابصیرتی هستند، اظهار کرد: مردم کرمان در تمام صحنه‌های انقلاب و مورد نیاز نظام اسلامی در صحنه حاضر شدند و خدمت به این مردم افتخار بزرگی است. خدمت به مردم نعمت بزرگی است و نباید با عدم خدمت به مردم نعمت الهی را زایل کرد، مسئولان خدمت صادقانه به مردم را در اولویت داشته باشند و امروز هیچ کاری با اهمیت‌تر از خدمت به مردم در هر زمینه‌ای نیست.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه بهتر است تا در ابتدای هر جاده نقاط حادثه‌خیز آن جاده را به مردم معرفی کنید، گفت: در این شرایط رانندگان از قبل می‌دانند که در چه نقاطی باید با هوشیاری بیشتر رانندگی کنند.

انتهای پیام
captcha