«حماسه حضور و بصیرت» در دانشکده فنی بوئین‌زهرا برگزار می‌شود
کد خبر: 3865714
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

«حماسه حضور و بصیرت» در دانشکده فنی بوئین‌زهرا برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ مراسم پاسداشت حماسه حضور و بصیرت در دی ماه ۸۸ مراسمی با سخنرانی امیدیان مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا استان البرز در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا برگزار می‌شود.

«حماسه حضور و بصیرت» در دانشکده فنی بوئین‌زهرا برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قزوین، با توجه به در پیش بودن هفته بصیرت همایش پاسداشت حماسه حضور و بصیرت با حضور دانشجویان و اساتید ولایتمدار و همیشه در صحنه و با سخنرانی امیدیان مسئول قرارگاه خاتم‌الاوصیا استان البرز روز دوشنبه دوم دی ساعت 11:30 در دانشگاه فنی و مهندسی بوئین‌زهرا برگزار می‌شود.

امیرحسین کشوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده فنی و مهندسی بوئین‌زهرا، در این خصوص گفت: به تشریح بیشتر این مراسم پرداخت و اظهار داشت: مراسم یاد شده به مناسبت بزرگداشت حماسه بزرگ و تاریخی مردم ولایتمدار ایران اسلامی علیه اقدامات سران و اصحاب فتنه در نهم دی سال 88 برگزار می‌شود.

کشوری در ادامه ضمن تأکید بر حضور گسترده دانشجویان بابصیرت دانشگاه در مراسم حماسه حضور و بصیرت عنوان کرد: در این مراسم علاوه بر فتنه 88 به‌صورت ویژه عوامل و مسائل پشت پرده آشوب‌های اخیر کشور و اغتشاشات انجام شده که در پی افزایش قیمت سوخت شکل گرفت مورد واکاوی و بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha