مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما معرفی شد
کد خبر: 3867281
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ سیدحسین شاکرطاهری، ذیحساب و مدیرکل امور مالی صدا و سیما در حکمی احمد حسین‌زاده را به سمت مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما معرفی کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، با حکم سیدحسین شاکر‌طاهری، ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی رسانه ملی، احمد حسین‌زاده به سمت مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما منصوب و از خدمات چندین‌ساله رفیع محمدجعفریان که بازنشسته شده است، تقدیر و قدردانی شد.

ذیحساب صدا و سیما در این حکم، تنظیم و ارائه گزارش‌های جامع و به موقع از وضعیت مالی و منابع و مصارف شبکه، برای تسهیل در تصمیم‌گیری‌ها سازمانی و اجرای بهتر فعالیت‌ها، نظارت بر استفاده از منابع مالی در راستای اهداف و برنامه‌های عملیاتی و اصلی شبکه و توجه به سه رکن سرعت، دقت و صحت در انجام امور مالی را از محورهای اصلی فعالیت مدیر جدید مالی شبکه قرآن و معارف سیما خواند.

همچنین، در حکم حسین‌زاده بر اهتمام ویژه به آئین رفتار حرفه‌ای شامل اخلاق‌مداری، استقلال، درستکاری، واقع‌بینی و حفظ شئون حرفه‌ای، استقرار سیستم‌های کنترل داخلی مطلوب و تنظیم و نگهداری حساب‌ها و دفاتر مالی طبق قوانین و استاندارهای فنی و حرفه‌ای مرتبط و تلاش مداوم برای ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی خود و همکاران امور مالی آن شبکه تأکید شده است.

یادآور می‌شود، مراسم آئین تکریم از رفیع محمدجعفریان و معارفه احمد حسین‌زاده به عنوان مدیر مالی شبکه قرآن و معارف سیما با حضور سیدحسین شاکرطاهری، ذیحساب و مدیرکل امور مالی صدا و سیما، محسنی، معاون ذیحساب و مدیرکل امور مالی سازمان، دکتر اسلامی مدیرکل مالی و اداری معاونت سیما، قاسم‌نیا، مدیر مالی معاونت سیما، جواد شیخ‌اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و دیگر مدیران این شبکه برگزار شد.

انتهای پیام
captcha