برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: 3867452
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

برنامه گرامیداشت حماسه 9 دی در قزوین برگزار می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین طی بیانیه‌ای از برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در قزوین خبر داد.

گرامیداشت حماسه 9 دی در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین هم‌زمان با فرارسیدن حماسه 9 دی ملت ایران، در بیانیه‌ای ضمن تأکید بر بزرگداشت این روز، از مردم قزوین برای شرکت در مراسم گرامیداشت این حماسه ماندگار در قزوین دعوت کرد.

بنا به این اطلاعیه مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی در شهر قزوین، ساعت 9:30 صبح فردا دوشنبه در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین برگزار خواهد شد و سید محمد حسینی وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی سخنران این مراسم خواهد بود.

در این اطلاعیه آمده است:

حماسه عاشورایی و بی‌بدیل یوم‌الله نهم دی سال 1388 تجلّی عینی قدرت یداللّهی و زیباترین جلوه بصیرت و ولایتمداری و صحنه شورآفرین وحدت و یکپارچگی آحاد امّت ولایی ایران اسلامی در دفاع جانانه از آرمان‌های الهی انقلاب اسلامی و تجدید عهد و میثاق با قافله‌سالار صبر و بصیرت امام‌المسلمین و ولی‌فقیه مقتدر، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای «مدظله» بود.

خلق حماسه نهم دی 1388 وابسته به هیچ گروه، جریان و یا حزب و تشکلی نبوده، بلکه این حماسه متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی و «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» است. و بزرگداشت آن هرگز به مفهوم بازآفرینی میدانی نبوده و اساساً تکرار شدنی نیست بلکه هدف اصلی، استفاده بهینه از فرصت برای بصیرت افزایی و تبیین آثار و برکات وصف‌ناپذیر بصیرت و ولایتمداری و آمادگی برای مقابله با فتنه‌های مشابه احتمالی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در دهمین سالگرد حماسه ماندگار و تاریخی نهم دی، با شعارمحوری «یوم‌الله نهم دی، مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه‌ها» و با گرامیداشت قیام 7 دی‌ماه سال 1357 مردم مبارز و انقلابی قزوین و نهم دی 88 که تجلی دست قدرت الهی در آستین ملت ایران و حماسه دوم آذر 98 که نقطه عطف دیگری در تاریخ مردم قزوین رقم خورده و با توجه به شرایط خاص و استثنایی و حساسیت مقطع کنونی ناشی از تشدید سیاست‌های خصمانه نظام سلطه علیه نظام مقدس اسلامی، مراسم 9 دی سال جاری اهمیت مضاعفی پیداکرده است. فلذا از آحاد مردم ولایت مدار و بصیر استان در نخستین سال از آغاز دهه پنجم حیات طیبه نظام مقدس برآمده از نهضت الهی احیاگر اسلام ناب محمدی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و گام دوم انقلاب اسلامی، دعوت می‌نماید تا همراه با ملت انقلابی و بصیر ایران اسلامی، در مراسم و برنامه‌های پیش بینی شده این ایام در سطح استان، برگزار می‌شود شرکت نمایند. حضور پرشور و حماسی شما موجب تحکیم میثاق با امامین انقلاب اسلامی و شهیدان سر افرازمان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha