برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن در اراک
کد خبر: 3867457
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری دوره آموزش تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن در اراک خبرداد.

برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن در اراک

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدرضا آسوده، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از برگزاری دوره آموزشی تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن در اراک خبرداد و گفت: این دوره آموزشی با حضور حجت‌الاسلام مهدی هاشمی نویسنده کتاب «با قرآن خوشبخت شوید» و با شرکت ۴۷نفر از بانوان حافظ به مدت ۵روز در دارالقرآن عباسیان اراک برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه دوره آموزشی یاد شده از فردا، 9دی ماه آغاز و تا جمعه 13همین ماه ادامه دارد، اضافه کرد: قرار است در این کارگاه آموزشی آخرین روش‌های حفظ موضوعی قرآن کریم، اهمیت و چرایی حفظ قرآن کریم، اهمیت و فوائد حفظ موضوعی، روش، کتاب‌شناسی و اصول عمومی کلاس‌داری تدریس شود.

حجت‌الاسلام آسوده تصریح کرد: در پایان این دوره نیز کارگاه عملی تدریس حفظ موضوعی قرآن کریم برگزار و فراگیران پس از گذراندن دوره کارورزی گواهینامه معتبر تربیت مربی حفظ موضوعی قرآن را از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha