اعلام نتایج مرحله چهارم ادوار 12 و 13 آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن تا پایان هفته
کد خبر: 3867511
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹

اعلام نتایج مرحله چهارم ادوار 12 و 13 آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن تا پایان هفته

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ نتایج مرحله چهارم دوره‌های دوازدهم و سیزدهم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ از سوی سازمان دارالقرآن الکریم، نتایج مرحله چهارم دوره‌های دوازدهم و سیزدهم آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم تا پایان هفته جاری اعلام خواهد شد.

تعداد ۲۰ نفر از حفاظ قرآن در آزمون مرحله چهارم دوره‌های دوازدهم و سیزدهم که روز جمعه، 15 آذرماه در محل سازمان دارالقرآن برگزار شد، شرکت داشتند و به سؤالات مربوط به تفسیر ۱۵ جزء از قرآن و نیز سؤالات مربوط به علوم قرآن که برگرفته از کتاب آیت‌الله معرفت بود، پاسخ دادند.

همچنین، همزمان با این آزمون نیز، آزمون مرحله سوم چهاردهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن برگزار و نتایج این آزمون نیز طی هفته گذشته اطلاع‌رسانی شد. در این آزمون تنها سه نفر به نام‌های محمدحسین واعظی‌منفرد از بوشهر، فاطمه خالقی از خراسان رضوی و امین صمدی‌بخارایی از خراسان رضوی موفق شدند تا مدرک تخصصی درجه ۲ در این مرحله را دریافت کنند.

یادآور می‌شود، نتایج این آزمون تخصصی تا پایان هفته جاری به صورت رسمی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت، در اختیار شرکت‌کنندگان در این آزمون قرار داده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha