برپایی نمایشگاه ذره‌ای از وظایف ما نسبت به قرآن است
کد خبر: 3868363
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹

برپایی نمایشگاه ذره‌ای از وظایف ما نسبت به قرآن است

گروه فعاليت‌های قرآنی ــ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: همه ما در مقابل قرآن کریم مسئولیتی خطیر داريم و نباید فعالیت خود را به این گونه برنامه‌های مقطعی بسنده کنیم؛ ‌از اين رو برپایی این نمایشگاه تنها ذره‌ای از ایفای وظایف ما نسبت به قرآن کریم است.

برپایی نمایشگاه ذره‌ای از وظایف ما نسبت به قرآن است

به گزارش ایکنا از قزوین، دوازدهمین نمایشگاه قرآن قزوین شامگاه ۱۱ دی ماه با حضور عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و‌ امام جمعه قزوین، مسئولان استانی، فعالان قرآنی و علاقه مندان در مسجد جامع و مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسن عسکری(ع) قزوین افتتاح شد.

محمد حسین اسماعیلی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، در آیین افتتاح ‌دوازدهمین نمایشگاه قرآن قزوین با اشاره به اينكه انسان در عصر كنونی بيش از هميشه نيازمند قرآن است بيان كرد: راه رستگاری در عمل به قرآن است لذا باید قرآن را از طاقچه‌ها به متن زندگی آورد و به طریقی هنرمندانه آن را به نسل امروز نشان داد.

اسماعیلی در ادامه اظهار كرد: همه ما در مقابل قرآن کریم مسئولیتی خطیر داريم و نباید فعالیت خود را به این گونه برنامه‌های مقطعی بسنده کنیم؛‌از اين رو برپایی این نمایشگاه تنها ذره‌ای از ایفای وظایف ما نسبت به قرآن کریم است.

وی با اشاره به اهميت ترويج قرآن تصريح کرد: باید تلاش کنیم توجه به آموزه های قرآنی را سرلوحه كار خود قرار دهيم و جهت ترویج فرهنگ قرآنی هدفمند قدم برداريم.

این مسئول با اشاره به احيای نمایشگاه قرآن در قزوین تصریح کرد: این نمایشگاه بعد از چند سال وقفه بار دیگر فعالیت خود را در استان قزوین آغاز کرده است و از اين جايگاه از تمامی دست اندرکاران و کسانی که ما را در راه اندازی این نمایشگاه یاری کردند سپاسگزاری می‌كنم.

انتهای پیام
captcha