نمایش تصاویری از سنت‌های عاشورا در عمان
کد خبر: 3868426
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

نمایش تصاویری از سنت‌های عاشورا در عمان

گروه بین‌الملل ــ تصاویری از سنت‌های عاشورای لرستان به همت رایزنی فرهنگی ایران در مسقط طی نمایشگاهی در پایان بیست وششمین مسابقه سالانه عکاسی در عمان برای علاقمندان به نمایش درآمد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این نمایشگاه که با حضور خانم سعاد بنت محمد اللواتیه وزیر امور هنری و خالد بن عمر المرهون وزیر خدمات شهری عمان در محل انجمن عکس عمان در مسقط گشایش یافت، ریکاردو بوسی رئیس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ)، مریم الزدجالیه رئیس انجمن هنرهای تجسمی عمان، سیدعلی موسوی زاده رایزن فرهنگی ایران و شماری از مسئولان فرهنگی و هنری نیز حضور داشتند.

این نمایشگاه در پایان بیست و ششمین مسابقه سالانه عکس عمان برگزار شد و در آن منتخبی از عکس‌های دریافت شده در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

در عکس‌های به نمایش درآمده تصاویری از روستای ابیانه و برگزاری مراسم عاشورا در لرستان ایران نیز وجود داشت که به همت رایزنی فرهنگی ایران در عمان در این نمایشگاه به نمایش درآمد.

مسابقه سالانه عکس عمان ویژه شهروندان عمانی است که امسال در دو شاخه سوژه آزاد و هنر نور برگزار و به نفرات اول تا سوم و دو برگزیده دیگر از سوی هیئت داوران جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha