تمام ملت ایران شهید قاسم سلیمانی هستند/ منتظر فرمان رهبریم
کد خبر: 3868653
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۷
خروش مردم فارس عليه جنايات آمريكا؛

تمام ملت ایران شهید قاسم سلیمانی هستند/ منتظر فرمان رهبریم

گروه سیاست و اقتصاد ـ همزمان با سراسر كشور، راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم در محكومیت جنایات آمریكا در به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام، سردار شهید قاسم سلیمانی در تمام نقاط استان فارس برگزار شد كه در آن مردم تأكید كردند همه ما شهید سلیمانی هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس،‌ همزمان با سراسر كشور راهپیمایی اعتراض‌آمیز مردم در محكومیت جنایات آمریكا در به شهادت رساندن سردار سپاه اسلام، سردار شهید قاسم سلیمانی ظهر امروز، 13 دی‌‌ماه بعد از اقامه نماز جمعه در تمام نقاط استان فارس برگزار شد.
مردم خشمگین و عزادار استان فارس همراه با سر دادن شعار كوبنده «مرگ بر آمریكا»، «مرگ بر اسرائیل»، «دست خدا بر سر ما، خامنه‌ای رهبر ما»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌»، «آمریكا در چه فكریه، ایران پر از بسیجیه»، نوحه‌ حضرت اباالفضل(ع) را زمزمه می‌كردند.

اراده‌ها برای تداوم راه شهید سلیمانی مصمم‌تر شد
امروز تمام دل‌ها لرزان، چشم‌ها گریان و اراده‌ها برای ادامه راه شهید سلیمانی و تمام شهدای اسلام، مصمم بود. لحظه به لحظه بر خیل جمعیت عزاداران و راهپیمایان افزوده می‌شد.
هر كسی با هر تفكر و اندیشه و عقیده‌ای امروز تلاش می‌كرد تا خود را به صف عزاداران و راهپیمایان برساند. آری! امروز همه ملت ایران یكپارچه بر علیه ظلم و جنایات آمریكا قیام كردند.
این مراسم راهپیمایی در شیراز بعد از اقامه نماز جمعه از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و مصلی نماز جمعه آغاز و به سمت چهار راه پیروزی ادامه یافت كه در آن علاوه بر علمای طراز اول استان فارس، استاندار و رئیس جهاد دانشگاهی فارس و برخی از مسئولان نیز حضور داشتند.
این راهپیمایی و خروش ملت ایران در برابر جنایات آمریكا، مسلماً دارای یك پیام مهم و اساسی به این ظالمان و مستكبران عالم داشت كه مسلماً باید تمام دنیا این پیام را بدانند.
محمد رضایی‌زاده، در حاشیه این راهپیمایی در این رابطه به خبرنگار ایكنا گفت: امروز پیام همه ما فریاد «مرگ بر آمریكا» است و امروز همه ما آمده‌ایم تا بگوییم كه همگی سردار سلیمانی هستیم.

منتظر اذن رهبر برای جهاد با آمریكا هستیم
وی افزود: امروز همگی ما منتظر فرمان رهبر هستیم تا دستور جهاد را صادر كردند تا آمریكا ببیند كه چگونه او را از صحنه روزگار محو می‌كنیم و ما تنها منتظر اذن رهبر هستیم.
الهه بهمنی، دیگر فرد شركت كننده در این مراسم بود كه به خبرنگار ایكنا گفت: پیام امروز ما «مرگ بر آمریكا» است و آمریكا باید بداند كه از اول انقلاب تاكنون هر چقدر جوانان و سربازان این انقلاب را به شهادت رسانده‌ است، عزم ملت ایران را برای ایستادگی در مقابل مستكبران عالم جزم‌تر و استوارتر كرده است.
وی با تأكید بر اینكه همه ملت ایران محكم‌تر از قبل پشت سر رهبر معظم انقلاب ایستاده‌ایم، گفت: درست است كه امروز از شهادت مالك اشتر انقلاب ناراحت هستیم ولی در آینده همین شهادت‌ها كار آمریكا را تمام خواهد كرد.
ابراهیم محمدزاده هم به خبرنگار ایكنا گفت: در مقابل هر گونه استكبار می‌ایستیم و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب اسلامی برای پیشرفت و استقلال خود دفاع می‌كنیم.

تا آخرین قطره خون راه شهید سلیمانی را ادامه می‌دهیم
محمد ملك‌زاده نیز به خبرنگار ایكنا گفت: پیام امروز ما به آمریكا این است كه بداند هیچ غلطی نمی‌تواند بكند حتی اگر مالك اشتر را از ما بگیرد. سردار سلیمانی یك نفر نیست كه آن را ترور كرده و قضیه جبهه مقاومت تمام شود بلكه تمام ملت ایران قاسم سلیمانی هستند كه تا آخرین قطره خون در این راه ثابت قدم خواهند ماند.
عیسی روح‌پرور هم به خبرنگار ایكنا گفت: آمریكای جنایتكار از ابتدای انقلاب هرگونه توطئه‌ای را بر علیه ملت ایران انجام داده است و این اولین بار نیست كه دشمنی و عناد خود را بر علیه ملت ایران علنی می‌كند، اما باید بداند كه پاسخ سختی از سوی ملت ایران به خاطر به شهادت رساندن سردار سلیمانی خواهد دید.
در پایان این مراسم نیز پیام تسلیت مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای توسط مسئولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس قرائت شد.

گزارش: زهرا عسكری

انتهای پیام
captcha