راهپیمایی یزدی‌ها در محکومیت جنایت آمریکا و شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3868681
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

راهپیمایی یزدی‌ها در محکومیت جنایت آمریکا و شهادت سردار سلیمانی

گروه سیاست و اقتصاد ــ مردم دارالعباده یزد امروز پس از نماز جمعه، جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سرافزار اسلام، حاج قاسم سلیمانی را محکوم کردند.

راهپیمایی یزدی‌ها در محکومیت جنایت آمریکا و شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از یزد، مردم دارالعباده یزد امروز پس از نماز جمعه در سراسر استان و همزمان با سراسر کشور، با حضور در تظاهرات ضد آمریکایی – صهیونیستی، یاد و خاطرۀ آن فرماندۀ بی نظیر و محبوب دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و ترور این سردار سپاه قدس را محکوم کردند.

این مراسم در شهرستان یزد از مسجد ملا اسماعیل، محل برگزاری نماز وحدت آفرین دشمن شکن جمعه به سمت خیابان قیام، چهار راه شهدا برگزار شد و مردم ولایت مدار دارالعباده یزد در این اجتماع عظیم جنایت آمریکا در شهادت سردارشهید قاسم سلیمانی را محکوم و انتقام خون او را خواستار شدند.

راهپیمایان با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را از جنایات آمریکا ابراز داشتند.

مردم دارالعباده یزد در سوگ از دست دادن سردار حاج قاسم سلیمانی، سردار سپاه قدس در میدان امیرچقماق و جوار مزار شهدای گمنام به نوحه خوانی و سینه زنی پرداخته و در سوگ شهادت این سردار بزرگ اسلام نشستند.

انتهای پیام
captcha