واکنش اندیشمند روسی به شهادت سردار سلیمانی
کد خبر: 3869214
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

واکنش اندیشمند روسی به شهادت سردار سلیمانی

گروه بین‌الملل ــ نویسنده و اندیشمند معروف روسیه‌ای در واکنش به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: زندگی این شخصیت الگو بود و این نوع زیستن و پایان آن تعالی نامیده می‌شود.

به گزارش ایکنا از روسیه؛ الکساندر دوگین، نویسنده و اندیشمند معروف روسیه، در واکنش به شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار سليمانى مانند قهرمان زندگى كرد، جنگيد و شهيد شد. وی در برابر دجال و سرنوشت شوم جنگيد. زندگى‌ وی و پایان آن نمونه و الگو است. اين نوع زندگى و پايان تعالى ناميده می‌شود؛ تعالی گمشده، پايه و اساس زيبايى‌شناسى است. فقط درست زندگى كردن مهم نيست، بلكه درست مردن نيز اهمیت دارد و اين هنر واقعى است.

دوگین گفت: جنگيدن در برابر پليدى جهانى و مردن مانند یک جنگجو، نشانى ايرانى است؛ پسران نور در برابر پسران تاريكى می‌جنگند. فقط پيروزی مهم نيست، بلكه نبرد و جنگيدن در طرف حق نیز اهمیت دارد. به چنين شخصی جلال و افتخار حقيقى تعلق می‌گیرد.

این اندیشمند اظهار کرد: هيچ گونه افسوس و اندوهى نيست؛ الگوى ايده‌آل و بهترين  چيزى كه می‌تواند براى انسان اتفاق بيفتد، مردن با اسلحه در دستان، از بين بردن عروسک‌هاى خيمه‌شب‌بازى داعش، نجات دوستان (سوريه) و ضربه زدن به دشمنان است.

وی تصریح کرد: مهمترين واقعه در آينده نزدیک اتفاق خواهد افتاد. البته نه در ليبی، بلكه در عراق. اينجاست كه مقاومت جديدى از روح سردار سليمانى متولد می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha