برگزاری تجمع بزرگ مردم اردبیل در گرامیداشت سردار شهید سلیمانی
کد خبر: 3869427
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

برگزاری تجمع بزرگ مردم اردبیل در گرامیداشت سردار شهید سلیمانی

گروه اجتماعی- فرماندار اردبیل گفت: تجمع بزرگ مردم دارالارشاد اردبیل در گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردا در اردبیل برگزار خواهد شد.

برگزاری تجمع بزرگ مردم اردبیل در گرامیداشت سردار شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل، امروز، ۱۵ دی‌ماه در جمع خبرنگاران در اردبیل، اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده تا تجمع بزرگ مردم دارالارشاد اردبیل در گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فردا، ۱۶ دی‌ماه در اردبیل برگزار شود.

وی بیان کرد: این تجمع عظیم مردمی از ساعت ۱۳ در میدان عالی‌قاپوی اردبیل برگزار خواهد شد که از عموم مردم دعوت می‌شود برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پرشورتر این مراسم در این تجمع مردمی حضوری انقلابی داشته باشند.

فرماندار اردبیل با اشاره به چهار دهه رشادت و مجاهدت سپهبد سلیمانی گفت: مردم با حضور در این مراسم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های نظام، انقلاب و شهدا، جنایات آمریکا را محکوم کرده و نفرت و انزجار خود را از این جنایت به جهانیان نشان خواهند داد.

امامی یگانه شهید قاسم سلیمانی را یک شخصیت ارزشمند برای انقلاب اسلامی و منطقه دانست و تصریح کرد: امت اسلام مدیون جهاد، رشادت و پایمردی این سردار بزرگ است و باید با حضور پررنگ در این مراسم قدردانی خود از این رشادت‌ها را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه محبوبیت شهید قاسم سلیمانی تنها مختص به ملت ایران نبود بلکه حضور وی در قلب‌های مردم منطقه مشهود است، خاطرنشان کرد: ملت و دولتمردان ایران در مقابل این جنایت پاسخ محکمی را خواهند داد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۷:۳۹
0
0
خب یه عکس بذارید از تجمع
captcha