آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر فارس جهت اعزام عزاداران به كرمان
کد خبر: 3869675
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
به‌منظور شركت در مراسم تشییع شهید سلیمانی؛

آمادگی ناوگان حمل و نقل مسافر فارس جهت اعزام عزاداران به كرمان

گروه اجتماعی ـ مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس از آمادگی كامل ناوگان حمل و نقل این استان به‌منظور شركت مردم در مراسم تشییع و خاكسپاری سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه بررسی آخرین وضعیت هماهنگی‌های انجام شده در زمینه اعزام عزاداران و عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی به كرمان با حضور معاونین و رؤسای ادرات راهداری شهرستان‌های استان فارس امروز، 16 دی‌ماه در شیراز برگزار شد.
علیرضا سیاهپور، مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس در این جلسه ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت رشادت‌های آن بزرگ مرد مقاومت گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس، كلیه مراكز راهداری و پرسنل اداره‌كل آمادگی كامل در راستای پشتیبانی، اعزام و هرگونه خدمات لازم به‌صورت شبانه‌روزی برای تسهیل تردد عزاداران و شركت در مراسم تشییع و خاكسپاری سپهبد شهید، قاسم سلیمانی در كرمان دارند.
وی افزود: جامعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با علاقه و عشق وافر به حافظان و مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در عمر با بركت انقلاب اسلامی در كنار مردم خدمت كرده و نقش بسزایی در برگزاری مراسم‌های و نیازهای حمل و نقل در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی تاكنون داشته‌اند.
سیاهپور تاكید كرد: معاونین و رؤسای ادارات و راهداری‌ها تا پایان مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در استان كرمان با توجه به همجواری استان فارس و افزایش ترددها در جاده‌های مواصلاتی استان موظفند به‌صورت شبانه‌روزی و با درنظر گرفتن همه امكانات موجود و افزایش گشت‌های جاده‌ای اقدام كنند.

انتهای پیام
captcha