برگزاری کارگاه سلامت معنوی ویژه پرستاران لرستان
کد خبر: 3871253
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

برگزاری کارگاه سلامت معنوی ویژه پرستاران لرستان

گروه فرهنگی ــ رئیس ستاد اقامه نماز لرستان از برگزاری نخستین دوره کارگاه سلامت معنوی ویژه پرستاران، با هدف آموزش احکام نماز بیماران در خرم‌آباد خبر داد.

برگزاری کارگاه سلامت معنوی ویژه پرستاران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، رئیس ستاد اقامه نماز لرستان، امروز دوشنبه، ۲۳ دی‌ماه در نشست هسته اصلی یاوران نماز استان لرستان که در ستاد اقامه نماز استان برگزار شد، گفت: کسانی‌که در خط اول یاوران نماز هستند باید علاوه‌بر عامل بودن به نماز، در ترویج فرهنگ نماز بیشتر حضور داشته باشند.

وی با ذکر این مطلب که با هدف انسجام‌بخشی به هسته‌های آقایان و بانوان یاور نماز، کارت شناسایی یاوران نماز صادر خواهد شد، ادامه داد: یاور نماز اهتمام به نماز اول وقت دارد و سعی می‌کند دیگران را به نماز دعوت کند.

چراغی، با تأکید بر این‌که یکی‌ از یاوران نماز لرستان دوخت رایگان چادرهای نماز را تقبل کرده است، بر لزوم شناسایی نقاط قوت هسته‌های یاوران نماز تأکید و اضافه کرد: علاوه‌بر این برخی طلبه‌های یاور نماز آمادگی ارائه کار تبلیغی و دینی برای اقامه نماز در مدارس را دارند.

رئیس ستاد اقامه نماز لرستان از حضور مسئول یاورنمازان ستاد اقامه نماز کشور در این استان خبر داد و گفت: کارگاه سلامت معنوی با حضور قربانی، استاد نمونه ستاد اقامه نماز کشور ویژه پرستاران لرستان برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این مطلب که قربانی در این کارگاه بحث سلامت معنوی را برای پرستاران بیان می‌کند، بیان کرد: مدرس این کارگاه، احکام نماز خاص بیماران از جمله وضو، تیمم، وضوی جبیره‌ای و دیگر موارد در شرایط مختلف اختیاری و اضطراری را به پرستاران استان آموزش خواهد داد.

انتهای پیام
captcha