اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآنی» در قزوین
کد خبر: 3872945
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآنی» در قزوین

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین از اجرای طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآنی» در استان قزوین خبر داد.

طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآنی» در قزوین اجرا می‌شود

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآنی» را در 10 استان کشور برگزار می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: در این دوره آموزشی کارگاه‌های تربیت بدون تنبیه، حفظ قرآن با بازی و کارگاه تخصصی ویژه مادران و مربیان دیده شده است که قزوین هم یکی از استان‌ها اجرا کننده این طرح است.

وی بیان کرد: این طرح با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی، ارتقا سطح آموزشی مادران، انس با قرآن این کتاب آسمانی و ترویج تربیت دینی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رمضانی اعلام کرد: با توجه به نقش مادران در تربیت فرزندان و سوق دادن آن‌ها به سمت ارزش‌های دینی و زندگی سالم، این دوره می‌تواند در ارتقا سطح آگاهی مادران در انجام این مهم اثرگذار باشد.

وی تأکید کرد: طرح ملی «مادر ایرانی، مربی قرآنی» با حضور اساتید برتر قرآنی در قزوین، بهمن ماه با مشارکت کانون فرهنگی هنری حیدریه مسجد امیرالمؤمنین(ع) شهر اقبالیه برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود؛ این برنامه به صورت کارگاهی و همایش برگزار و مادران با شیوه‌های نوین تدریس قرآن و آموزش نماز به کودکان آشنا می‌شوند.

انتهای پیام
captcha