اهدای 24 تخته فرش توسط خیر قزوینی به نوعروسان نیازمند
کد خبر: 3874581
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲

اهدای 24 تخته فرش توسط خیر قزوینی به نوعروسان نیازمند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: یکی از خیران فعّال 24 تخته فرش به نوعروسان تحت حمایت این نهاد اهداء کرد.

اهدای 24 تخته فرش توسط خیر قزوینی به نوعروسان نیازمند

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین، فرزاد فرهادی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد، احصاء نیازمندی‌های محرومان است تا با تعامل با خیران و نیکوکاران، این نیازها را برطرف کنیم.

وی ادامه داد: یکی از عرصه‌های نیکوکاری که اقشار مختلف در آن مشارکت دارند موضوع تهیه جهیزیه برای دختران تحت حمایت است چراکه در میان دختران، کسانی هستند که تنها به دلیل عدم توانایی در تأمین جهیزیه در خانه مانده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از خیران که در ارتباط مستمر با این نهاد است در اقدامی‌خداپسندانه تعداد 24 تخته فرش شش متری به ارزش 40 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت اهداء کرد.

وی افزود: خداوند سبحان را شاکریم که برای کمک به نیازمندان اقشار مختلف مردم و از صنوف مختلف مشارکت دارند و هر کس به اندازه توان خود برای کمک به محرومان گام برمی‌دارد.

فرهادی خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان تنها به‌صورت نقدی نیست چراکه افراد می‌توانند تخصص خود را برای خدمت به نیازمندان انفاق کنند به‌عنوان نمونه پزشکانی داریم که ویزیت رایگان را به‌عنوان انفاق اجرا می‌کنند.

وی عنوان کرد: دیگر اقشار نیز در این راه با کمیته امداد امام (ره) مشارکت دارند به‌عنوان‌مثال وکلا برای وکالت رایگان پرونده‌های مددجویان، معلمان برای آموزش درسی دانش آموزان نیازمند، مهندسان ساختمانی و سایر دست‌اندرکاران ساخت‌وساز برای تعمیر و یا احداث مسکن مددجویی و همین‌طور سایر مشاغل می‌توانند در نیکوکاری سهیم شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: برای کمک کردن تنها لازم نیست مبالغ کلانی به نیازمندان اهداء شود بلکه هرکسی به تواند خود می‌تواند به نیازمندان کمک کند به‌عنوان‌مثال ممکن است کسی تنها هزینه چند کیسه سیمان برای ساخت مسکن مددجویی بدهد و کسی دیگر توان بیشتری دارد هزینه بیشتری پرداخت کند ولی آنچه مهم است، مشارکت مردم است که به ارتقای فرایند خدمت‌رسانی به مددجویان منجر می‌شود.

فرهادی یادآور شد: در حال حاضر عموم مردم می‌توانند کمک‌های خود به نیازمندان را از طریق کد #028*8877* اهداء کنند البته پس از ورد به این سامانه امکان کمک به نیازمندان بر اساس نیت اهداء کننده نیز وجود دارد.

انتهای پیام
captcha