طرح معامله قرن؛ هدف قاتلان سردار شهید سلیمانی
کد خبر: 3876272
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱

طرح معامله قرن؛ هدف قاتلان سردار شهید سلیمانی

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: سردار سلیمانی را شهید کردند تا امروز طرح معامله قرن را مطرح کنند، امروز، راه معلوم است، ایران باید قدرتمند شود، دشمن باید قدرت ما را بپذیرد.

طرح معامله قرن؛ هدف قاتلان سردار شهید سلیمانیبه گزارش ایکنا همدان، به نقل از روابط عمومی نیروگاه شهید مفتح، مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی به میزبانی شرکت‌های صنعت آب و برق استان همدان روز گذشته 13 بهمن‌ماه در مسجد مهدیه برگزار شد.
سردار علی شادمانی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای سانحه هوایی اظهار کرد: بایدها و نبایدهای انقلاب را باید بشناسیم.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی رابطه خود را با انقلاب مستحکم کردند افزود: همراهی ما با انقلاب باید از نوع همراهی شهدا باشد.
وی با اشاره به اینکه مردم ما در دوران ستمشاهی دغدغه‌هایی برای دینشان، سیاستشان و زندگی شرافت مندانه خود داشتند گفت: چهل و یک سال پیش این کشور توسط یک پادشاه وابسته مدیریت می‌شد.
شادمانی اضافه کرد: چپاولگرانی که به نام مستشار هیچ گونه سنخیتی با آرمان‌های ما نداشتند، ما را اسیر خود کرده بودند و بجای پادشاه این کشور تصمیم می‌گرفتند.
وی با بیان اینکه این مردم از ائمه اطهار(ع) و نهضت عاشورا پیروی می‌کنند گفت: مردم ما وفادار به قرآن و اهل بیت(ع) هستند و الهی بودن و مردمی بودن ماهیت انقلاب ماست.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) ادامه داد: امام عظیم الشأن دغدغه‌های مردم را دید و همچون مجاهدی نستوه پا به میدان گذاشت و این مردم توانستند با رهبری حضرت امام بر رژیم ستمشاهی به پیروزی برسند.
شادمانی با بیان اینکه خداوند متعال، این مردم و این کشور را لایق این پیروزی و انقلاب دانست افزود : سند این پیروزی،حضور شما در همه صحنه‌هاست و شما این کارنامه موفق را به نام خود رقم زدید و همین حضور بود که به انقلاب ما عظمت داد.
معاون عملیات سابق ستاد کل نیروهای مسلح افزود: این امنیت و آرامش بزرگ‌ترین نعمتی است که به دست آورده‌ایم و اگر قدر ندانیم به شهداجفا کرده‌ایم و امروز وظیفه ما تلاش، خدمت و فداکاری شبانه روزی است و آن زمان است که شهیدان از ما راضی خواهند بود.
شادمانی با طرح سؤالی که آیا انقلاب ما بر مبنای عقلانیت بود یا احساسات ،بیان کرد : رویش‌های این انقلاب بر اساس عقلانیت است، نظیر شهدا که با آگاهی و عقلانیت انقلاب را انتخاب کرده اند و ریزش‌های آن به احساسات مربوط می‌شود و این افراد کسانی هستند که هم اکنون در جبهه دشمن و مقام نظام اسلامی ایستاده‌اند.
شادمانی گفت: امروز، حضور مردم در همه عرصه‌ها ارزشمندتر از جهاد رزمندگان در جبهه هاست و دشمن از حضور مردم هراس دارد و همین جریان فکری شما، انقلاب را حفظ کرده است.
وی در بخشی از سخنان خود به چرایی ترور سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: مجاهدت ۴۰ ساله، اخلاص در عمل، انقلابی بودن، ولایت مداری، مردم دوستی، سرکوبی تروریست‌ها در منطقه و تشکیل هسته‌های مقاومت در کشورهای منطقه از دلایل به شهادت رساندن این سردار بزرگ است .
وی افزود:سردار سلیمانی هم کار دیپلماسی می‌کرد،هم نظامی و هم پشتیبانی و شکست‌هایی که این سردار بزرگ بر داعش و رژیم صهیونسیتی تحمیل کرد دلیل به شهادت رساندن سردار دل‌هاست.
معاون هماهنگ کننده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) تصریح کرد: سردار سلیمانی را شهید کردند تا امروز طرح معامله قرن را مطرح کنند، امروز، راه معلوم است، ایران باید قدرتمند شود، دشمن باید قدرت ما را بپذیرد.
وی اضافه کرد: کسی که می‌خواهد نماینده مردم شود باید به قدرت کشور فکر کند و تنها به فکر خدمت به این مردم و این کشور باشد.
شادمانی در پایان با تأکید بر اینکه آمریکا باید از منطقه برود اعلام کرد: امروز به شما قول می‌دهیم که آمریکا برای ماندن در منطقه باید هزینه بپردازد و آرامش باید از آنها سلب شود.

 

انتهای پیام
captcha