مدیر شبکه «ثقلین» مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) منصوب شد
کد خبر: 3876682
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

مدیر شبکه «ثقلین» مجمع جهانی اهل‌ بیت(ع) منصوب شد

گروه بین‌الملل ــ دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) در احکام جداگانه‌ای محمدکاظم کاظمی را به عنوان مدیر شبکه ثقلین و مرتضی شمسی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری این شبکه منصوب کرد.

به گزارش ایکنا؛ با حکم حجت‌الاسلام رضا رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع)، مدیر و رئیس شورای سیاستگذاری شبکه ثقلین منصوب شدند.

متن حکم انتصاب مدیر شبکه ثقلین به شرح زیر است:

«بسمه‌تعالی

جناب آقای محمدکاظم کاظمی

نظر به مراتب تعهد و شایستگی و نیز سوابق ارزشمند اجرایی جنابعالی در عرصه رسانه، به موجب این حکم شما را به عنوان مدیر شبکه ثقلین منصوب می‌کنم.

انتظار می‌رود با درک عمیق و توجه به معارف غنی اهل بیت(ع) نسبت به برنامه‌سازی خلاقانه، حرفه‌ای و متنوع در قالب‌های جذاب، زیبا و مخاطب‌پسند، زمینه تحول، ارتقا و رشد کمی و کیفی شبکه ثقلین را فراهم کنید.

همچنین حضور مؤثر و ویژه در فضای مجازی، ورود به حوزه‌های سبک زندگی اسلامی، اخلاق و خانواده با رویکرد جلب مخاطبان جوان مورد توجه و اهتمام واقع شود.

انتظار می‌رود با بهره‌گیری از راهبردها و سیاست‌های مجمع جهانی اهل بیت(ع)، شورای سیاستگذاری ثقلین و تجارب و دانش نخبگان حوزه رسانه، برای ارتقای شبکه اهتمام ویژه داشته باشید.»

همچنین رمضانی در احکام دیگری مرتضی شمسی را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری و محمدعلی حجازی را به عنوان عضو شورای سیاستگذاری شبکه ثقلین منصوب کرده است.

انتهای پیام
captcha