برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از خادمان قرآنی سنقر
کد خبر: 3877121
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از خادمان قرآنی سنقر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر محفل انس با قرآن و مراسم تجلیل از خادمان قرآن و عترت شهرستان سنقر برگزار شد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از برپایی محفل انس با قرآن و برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن و عترت شهرستان سنقر خبر داد و گفت: روز گذشته 17 بهمن‌ماه به‌مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و در راستای اجرای 20 محفل قرآنی در این ایام محفل انس با قرآن در کانون امام خمینی(ره) سنقر باحضور مسئولین و خادمان قرآن و عترت این شهرستان برگزار شد.
وی افزود: در این مراسم از 10 نفر از خادمان و چهره‌های قرآنی این شهرستان تجلیل شد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن به‌منظور گرامیداشت این ایام در استان، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن حرکتی ارزشمند و معنوی در شهرستان‌های استان است که موجب انس بیشتر مردم با قرآن خواهد شد و این امر ثمرات بسیار خوبی در جامعه برجای می‌گذارد.
حجت‌الاسلام محمدی به برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآنی شهرستان سنقر نیز اشاره کرد و افزود: اداره امور قرآنی استان وظیفه خود می‌داند که از خادمان قرآنی به سبب همت والایشان در مسیر خدمت به قرآن تجلیل و قدردانی کند.

انتهای پیام
captcha