استقبال مردم کرمان از نمایشگاه قرآن و عترت
کد خبر: 3877748
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹
علیزاده مطرح کرد:

استقبال مردم کرمان از نمایشگاه قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از استقبال خوب مردم کرمان از چهاردهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، شامگاه یکشنبه، 20 بهمن‌ماه در مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان کرمان ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، گفت: نمایشگاه قرآن کریم به‌صورت مستمر در استان کرمان برگزار شده است و حضور و مشارکت مردم در این نمایشگاه موجب دلگرمی ما است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این نمایشگاه، افزود: نمایشگاه امسال عطر و بوی سردار سلیمانی را داشت؛ لذا در زمینه‌های مختلف نمایشگاه از این شهید بزرگ یاد شد، این نمایشگاه شامل بخش‌های مختلفی بود اما یک نکته مثبت و قابل توجه در نمایشگاه قرآن و عترت کرمان، شکل‌گیری گفت‌وگوهای قرآنی در این نمایشگاه بود که مردم و فعالان قرآن با یکدیگر تعامل داشتند.

مدیرکل ارشاد کرمان، گفت‌‌وگوی قرآنی در بخش کودک و نوجوان را از دیگر ویژگی‌های نمایشگاه قرآن کریم دانست و بیان کرد یکی دیگر از این گفت‌‌وگوهای قرآنی، گفت‌وگو حول محور تولیدات قرآنی بود و امیدواریم که شرایط استمرار این کار شکل بگیرد.

انتهای پیام
captcha