دلیل ترور سردار سلیمانی خطر او برای نظم نوین جهانی استکبار بود
کد خبر: 3877950
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

دلیل ترور سردار سلیمانی خطر او برای نظم نوین جهانی استکبار بود

رئیس مجمع عالی بسیج استان خوزستان با اشاره به گزارش یکی از مؤسسات تحقیقاتی آمریکا مبنی بر وجود یک جریان بسیار قوی به نام مسیحیت صهیونیسم پشت ترور سردار سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم جبهه مقاومتی تشکیل داد که مسیحیان لبنان، مسیحیان عراق، ایزدی‌های شمال عراق، دروزی‌های سوریه و لبنان، مسلمانان و شیعیان در آن هستند و چنین شخصیتی قطعاً برای دشمنی که به دنبال نظم نوین جهانی است،‌ خطر بسیار بزرگی را رقم زده است.

دلیل ترور سردار سلیمانی خطر او برای نظم نوین جهانی استکبار بود (آماده)

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، رئیس مجمع عالی بسیج استان خوزستان و نویسنده کتاب «عصر امام خمینی(ره)» در آیین نکوداشت چهلم سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که امروز دوشنبه 21 بهمن‌ماه در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد انقلاب اسلامی و محل اتصال ارزش‌ها و معارف اسلامی است، گفت: کسی که آرمان‌ها و هدف سردار سلیمانی را بشناسد، می‌تواند بر اسرار انقلاب اسلامی وقوف پیدا کند.

وی با بیان اینکه باید درباره چرایی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تأمل کرد، تصریح کرد: هر جا ما کمتر پژوهش و تعمق کردیم، دشمن در این جای خالی پا گذاشت و با برنامه‌ریزی میدان را به نفع خود تمام کرد. در روزهای گذشته مؤسسه تحقیقات مادر جونز گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه ترور سردار سلیمانی با هیچ یک از منافع سیاسی،‌ نظامی و ژئوپولیتکی آمریکا در شرق میانه سازگار نبوده است، پس چرا ترامپ و دو حزب جمهوری‌خواهان و دموکراتها اقدام به این کار کردند؟ در این گزارش نوشته شده است پشت ترور سردار سلیمانی یک جریان بسیار قوی به نام مسیحیت صهیونیسم قرار دارد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان خوزستان با بیان اینکه صهیونیسم مسیحی برنامه‌ریزی‌های جهانی و دقیق دارد، گفت: یکی از اهداف این جریان این است که بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت اسرائیل معرفی کنند و به سمت برنامه‌های آخرالزمانی خود بروند. این گزارش مؤسسه تحقیقاتی مادر جونز است. ترور سردار به اعتراف خود دشمنان یک کار عادی نبود. سردار سلیمانی با یک شخصیت نظامی و سیاسی و با یک کاریزمای بی‌بدیل برای ایران اسلامی یک راهبرد منطقه‌ای و جهانی تعریف کرده بود. این چیزی بود که آنها را به هراس انداخته بود.

حاجتی ادامه داد: سردار سلیمانی در همه نقاط خاور میانه حاضر بود و دشمن از کار او سردر نمی‌آورد. او جبهه مقاومتی تشکیل داد که مسیحیان لبنان، مسیحیان عراق، ایزدی‌های شمال عراق، دروزی‌های سوریه و لبنان، مسلمانان و شیعیان در آن هستند. چنین شخصیتی قطعاً برای دشمن یک خطر بسیار بزرگ را رقم زده است. این خطر چیست؟ غربی‌ها که از صد سال پیش برای امروز برنامه‌ریزی کرده‌اند به یکباره دیدند برنامه‌های آنها بر باد رفته است.

نویسنده کتاب «عصر امام خمینی(ره) گفت: بعد از وقایع یازده سپتامبر، بوش، رئیس جمهوری آمریکا اعلام می‌کند که جنگ صلیبی آغاز شده است و پس از آن به طرف افغانستان و عراق لشکرکشی می‌کنند. پس از آن بحث جامعه جهانی و نظم نوین بین‌المللی را مطرح کردند. پس از شکست عراق در جنگ اول، بوش پدر به صراحت اعلام کرد نظم نوین جهانی آغاز شده و این نظم نوین یک رهبر دارد و آن آمریکا است. آنها برای این سلطه جهانی برنامه‌ریزی کرده بودند اما با مشکل مواجه شدند؛ به گفته نظریه‌پردازان آنها، این مشکل، دکترینِ بدونِ مرزِ ولایت فقیه است. لوین تافلر نیز در کتاب خود با موضوع ماهیت قدرت، به ظهور قدرت‌هایی فراتر از مرزهای ملی اشاره دارد و امام خمینی(ره) را یکی از مصادیق این قدرت‌ها معرفی می‌کند.

وی اظهار کرد: غربی که به دنبال حکومت واحد جهانی آن هم قدرت شیطانی صهونیسم بود، با این قدرت روزافزون مواجه  شد. ایران در یک جهش عجیب یکی از هفت قدرت نظامی برتر دنیا شد و آنها از این پیشرفت می‌ترسند. آنها از جریانی که دلسوزی‌اش برای مردم جهان مرز ندارد، سربازانش مرز ندارند، می‌ترسند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان خوزستان در پایان سخنان خود گفت: ما کشوری هستیم که مشکلات فراوان دارد، اما کشوری هستیم که سرپای خود ایستادیم و با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیستیم. قاسم سلیمانی‌ها متولد شده‌اند و مطمئن باشید دشمن در برابر بیداری ملت ایران کاری از پیش نخواهد برد.

انتهای پیام
captcha