انقلاب اسلامی ایران محصول عمل به قرآن است
کد خبر: 3878170
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

انقلاب اسلامی ایران محصول عمل به قرآن است

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: راه خوشبختی و سعادت در قرآن کریم آمده است و انقلاب اسلامی ایران نیز محصول عمل به این کتاب الهی است. قرآن کریم عزت مسلمانان را هدیه‌ای الهی می‌داند و کسی حق مخدوش کردن این عزت را ندارد.

انقلاب اسلامی ایران محصول عمل به قرآن است

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع راهپیمایان قزوینی اظهار کرد: راه خوشبختی و سعادت در قرآن کریم آمده است و انقلاب اسلامی ایران نیز محصول عمل به این کتاب الهی است. قرآن کریم عزت مسلمانان را هدیه‌ای الهی می‌داند و کسی حق مخدوش کردن این عزت را ندارد.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) مسائلی همچون خمس، نماز و زکات را مهم دانسته و مردم را برای عمل به دستورات الهی هدایت می‌کردند؛ معمار کبیر انقلاب همواره بر دوری از سلطه رژیم طاغوت بر کشور تأکید داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در زمان سلطنت رژیم پهلوی ولایت طاغوت، آمریکا و غیرخدا جایگزین ولایت خداوند متعال شده بود. امام همواره بر عزت ایران تأکید داشتند درحالی‌که در زمان رژیم پهلوی کار به‌جایی رسیده بود که یک سگ آمریکایی بر بالاترین مقامات ایرانی برتری و شرافت داشت.

تویسرکانی بیان کرد: قزوین قدمت دیرینه‌ای دارد؛ مردمان این دیار در عرصه‌های فرهنگ، ادب، هنر، فلسفه، علم، فقه و امور نظامی تربیت‌شده‌اند؛ سخن مردم قهرمان قزوین با دنیا یک سخن عقلانی، منطقی و کلامی مبتنی بر عقلانیت است؛ ملت غیور با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که زیر بار ستم و سلطه غیر خدا نخواهد رفت.

وی بابیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن تحقق نصرت دین خداست، خاطرنشان کرد: ۴۱ سال از انقلاب عظیم ایران گذشت و ما طی این سال‌ها به استقلال سیاسی و آزادی در امور مادی رسیدیم و اکنون در بین ۱۰ کشور قدرتمند دنیا قرار داریم؛ در حال حاضر ایران در تولید علم، تکنولوژی، امور نظامی، ذخایر ارزی، مقوله‌های صنعتی و تجاری یک کشور برتر است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین اشاره کرد: به‌علت پیشرفت‌های روزافزون کشور، دشمنان در تلاش هستند تا با تحریم‌های ظالمانه ملت را به زانو درآورند، باید بگوییم اگر این تحریم‌ها علیه هر کشوری انجام می‌شد زود از پا درمی‌آمد ولی ملت عزیز ما از قبیل نسل جوان، زنان و مردان این دیار تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کردند.

وی گفت: ما زیر سایه ولایت یک سخن داریم و به دنیا می‌گوییم که ما به دنبال عدالت، کمک به مستضعفین و مظلومین دنیا، تحقق عدالت مهدوی در سراسر جهان هستیم.

تویسرکانی بیان کرد: ملت ایران زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی (عج) خواهد بود و زیر سایه ولایت خداوند این کار را انجام خواهند داد و دراین‌بین قزوین مهد تربیت یاران حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی با اشاره به آیه‌های ۵۴، ۵۵ و ۵۶ سوره مائده عنوان کرد: در این آیات ویژگی‌های پنج‌گانه یاران حضرت مهدی (عج) بیان شده است و باید بگوییم شهید سردار قاسم سلیمانی مصداق بارز این آیه شریفه است.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: استان قزوین 3000 شهید تقدیم اسلام کرده است و همه شهدا عاشق خداوند بودند و با او معامله کردند، در حقیقت مبدأ هستی، عشق به خداوند متعال، قدرت مطلق، جمال و جلال الهی است.

وی تشریح کرد: شهید سردار قاسم سلیمانی خدمت صادقانه به مردم را در رأس امور خود قرار می‌داد و بر اساس آیات قرآن کریم و سنن الهی هر کس که به مردم خدمت کند عزیز و هر کس که به مردم خیانت کند ذلیل می‌شود. در نظامی که بیش از ۲۰۰ هزار شهید داده شده است خیانت به مردم خیانت به خون شهداست و در پیشگاه عدل الهی کیفر دارد.

انتهای پیام
captcha