انقلاب اسلامی ما را از بندگی فرعونیان و شاه نجات داد
کد خبر: 3878176
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

انقلاب اسلامی ما را از بندگی فرعونیان و شاه نجات داد

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روحانیت گفت: انقلاب اسلامی ما را از بندگی فرعونیان و شاه نجات داد و بحمدالله دستاوردهای ایران اسلامی از 40 سال قبل تاکنون قابل مقایسه با گذشته نیست.

پوششی 22 بهمن//انقلاب اسلامی ما را از بندگی فرعونیان و شاه نجات دادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام سیدصادق واعظ شهیدی، مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روحانیت، امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن در کاشمر، اظهار کرد: سه موقعیت گذشته، حال و آینده داریم، نباید گذشته خود و آنچه بر ما گذشته را فراموش کنیم، در سال 57 دریچه گذشته را بستیم و به حال وارد شدیم.

وی افزود: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است، اگر نسل جوان بدانند که بر نسل قبل چه گذشته و در چه وضعیتی به سر می‎بردند، آن‌قدر از وضعیت فعلی گله و شکایت نمی‎کنند.

واعظ شهیدی عنوان کرد: برای به دست آوردن این پیروزی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردیم، اگر جوان‌ها بدانند انقلابیون ما در زندان‌های پهلوی و ستم‎شاهی چه کشیده‎اند، این گونه بی‎انصافی نمی‏‌کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روحانیت اظهار کرد: باید تاریخ انقلاب را خواند و برای جوان‌ها بازگو کرد، بسیاری می‎خواستند ما را از بنده خدا بودن به بنده شاه بودن بکشانند، اما علما و آزادمردان  اجازه نداند این بندگی غیر خدا را بر ما تحمیل کنند و در برابر آن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما را از بندگی فرعونیان و شاه نجات داد، خاطرنشان کرد: تنها وظیفه راهپیمایی کردن، شعار دادن و پرچم بلند کردن را نداریم و باید به دنبال ایجاد امید در جامعه بود.

واعظ شهیدی اضافه کرد: متاسفانه برخی از طریق فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم هستند، باید جامعه را نسبت به آینده امیدوار کرد و از تزریق اخبار منفی پرهیز نمود.

مشاور استاندار خراسان رضوی در امور روحانیت با بیان اینکه انقلاب اسلامی موجب شده که اکنون جمهوری اسلامی ایران هفتمین قدرت جهانی در دنیا باشد، اظهار کرد: اگرچه در قبل از انقلاب واردکننده سلاح بودیم اما اکنون در تولید بسیاری از سلاح‎ها نیازی به دشمنان نداریم.

وی بیان کرد: ایران با عبور از ایالات متحده آمریکا اکنون جایگاه سوم را در هزینه سلامت به خود اختصاص داده و در ده سال گذشته هزینه عمومی سلامت کشور دو برابر شده است.

واعظ شهیدی گفت: دستاوردهایی ایران اسلامی از 40 سال قبل تاکنون قابل مقایسه با گذشته نیست، ایران در همه عرصه‎ها به عزت و پیشرفت دست یافته است.

در پایان مراسم بیانیه 22 بهمن قرائت شد و راهپیمایان به سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پرداختند.

انتهای پیام
captcha