جدیدترین اثر درباره سردار سلیمانی رونمایی می‌شود
کد خبر: 3878324
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷

جدیدترین اثر درباره سردار سلیمانی رونمایی می‌شود

نویسنده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» گفت: در ابتدا محوریت این کتاب دوران کودکی سردار سلیمانی بود، اما با شهادت سردار محور کار را تغییر دادیم و به سمت زندگی‌نامه وی رفتیم که به زودی رونمایی خواهد شد.

تغییر محوریت داستان کودکی یک قهرمانبه گزارش ایکنا به نقل از رادیو گفت‌وگو؛ محمد حسین‌خانی دوست، همرزم و همشهری سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و نویسنده کتاب «من قاسم سلیمانی هستم» گفت: از چند سال پیش در حوزه شهدای کرمان قلم می‌زنم و کتاب‌های متعددی را در این حوزه نوشته‌ام. با توجه به اینکه سردار سلیمانی فرمانده لشکر ۴۱ ثارالله در دوران دفاع مقدس و به عنوان بزرگ استان کرمان در بحث رزم و ادبیات پایداری مطرح بود، درباره این کتاب‌ها معمولاً با وی هماهنگی داشتم و در واقع ناظر اصلی این کتاب‌ها سردار سلیمانی بود.

وی افزود: سردار سلیمانی بعد از خواندن کتاب‌ها نظرات خود را بیان می‌کردند که در چه حوزه‌ای و در کجا ضعف داریم و در کجا مطالبی اضافه یا کم شود. این ارتباط ادامه داشت که در ایام تاسوعای حسینی وی را دیدم و چند کتاب خدمتشان هدیه کردم و قرار گذاشتیم در تهران همدیگر را ببینیم. در آخرین ملاقاتی که در تهران با وی داشتم قرار شد بازی‌های کودکی منطقه خودمان را در قالب داستان کودکی یک قهرمان ارائه کنم. محوریت این کتاب دوران کودکی سردار بود.

حسین‌خانی ادامه داد: با شهادت سردار سلیمانی محور کار را تغییر دادیم و به سمت زندگینامه وی رفتیم و سیر مراحل زندگی ایشان از تولد تا شهادت و ۴۰ سال زندگی جهادی سردار رشید اسلام را در قالب یک کتاب داستان کودک با تصویرگری آرزو آقابابائیان عرضه می‌کنیم که به زودی رونمایی خواهد شد.

وی در رابطه با مستندات این کتاب گفت: از دوران کودکی تاکنون سردار به عنوان اسطوره‌ام بودند و یادم نمی‌روم که سردار سلیمانی در جایی سخنرانی کرده باشد و من به نحوی سخنرانی وی را گوش نکرده باشم. برای کسی که می‌خواهد برای اسطوره‌اش کتاب بنویسد تمام مراحل زندگی وی را به خوبی می‌شناسد.

همرزم سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی افزود: من هم‌محلی سردار هستم و آداب و رسوم آنجا را می‌شناسم و در دوران دفاع مقدس نیز همرزم ایشان بودم و در ماموریت‌های مختلف همراهشان بودم. برای نوشتن یک کتاب کودک که قهرمان را به فرزندان ما معرفی می‌کند، استناداتم کافی است. 

انتهای پیام
captcha