انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است
کد خبر: 3878946
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱

انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است، یعنی انتخاب اصلح می‌تواند دستاوردهای حضور حداکثری را به نتیجه برساند و موجبات گره‌گشایی از مشکلات مردم را فراهم کند.

انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اکبر شعبانلی، در دیدار طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) آوج با مدیر و جمعی از معاونان مدیریت حوزه علمیه قزوین، به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: دو نکته در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این دو لازم و ملزوم یکدیگرند، یکی حضور حداکثری و دیگری انتخاب اصلح.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج با تاکید بر اینکه حضور حداکثری متضمن اقتدار و صلابت کشور است، بیان کرد: حضرت امام خمینی(ره) بارها ضمن تأکید بر تکلیف بودن شرکت در انتخابات، نتیجهٔ حضور مردم را حفظ نظام جمهوری اسلامی از تهدیدهای دشمنان دانسته‌اند و با توجه به اینکه حفظ نظام اسلامی نیز طبق دیدگاه ایشان از اوجب واجبات است، در نتیجه می‌توان دریافت که حضور در انتخابات و شرکت در آن نه تنها یک وظیفه اجتماعی است، بلکه از واجبات دینی و شرعی نیز به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات سبب تضعیف روحیه دشمن و یأس و ناامیدی استکبار جهانی می‌شود و مردم استان قزوین همچون دیگر دوره‌های انتخاباتی برای حضوری پرشور در انتخابات لحظه شماری می‌کنند تا به دعوت ولایت فقیه لبیک بگویند.

حجت‌الاسلام شعبانلی اضافه کرد: مردم با انتخاب اصلح از بین کاندیداها، سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج تصریح کرد: انتخاب اصلح مکمل حضور حداکثری مردم است، یعنی انتخاب اصلح می‌تواند دستاوردهای حضور حداکثری را به نتیجه برساند و موجبات گره‌گشایی از مشکلات مردم را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha