مجلس قوی، پیشرفت کشور را به‌سوی تمدن نوین اسلامی ریل‌گذاری می‌کند
کد خبر: 3879081
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ندسا:

مجلس قوی، پیشرفت کشور را به‌سوی تمدن نوین اسلامی ریل‌گذاری می‌کند

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه اگر مجلسی قوی شکل بگیرد می‌تواند پیشرفت کشور را به‌سوی تمدن نوین اسلامی ریل‌گذاری کند، گفت: رأی باید آگاهانه و بدون تعصب فامیلی، طایفه‌ای، شهری و قبیله‌ای باشد.

حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان در خصوص معیارهای انتخاب نماینده اصلح، اظهار کرد: ملاک و معیار نماینده اصلح در بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به‌روشنی تبیین شد و اگر همین ملاک‌ها به‌خصوص از جانب اصحاب رسانه به مردم درس داده شود، بسیار کارساز خواهد بود.

وی افزود: معظم له شاخصه‌های نماینده اصلح را مؤمن، انقلابی، شجاع، کارآمد، طرفدار عدالت بودن و داشتن روحیه جهادی بیان کردند، ملاک‌هایی که می‌تواند نشانگر نماینده تراز انقلاب اسلامی بوده و باعث تشکیل مجلسی قوی شود.

در تشکیل مجلسی قوی سهیم باشیم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه با تأکید بر اینکه از مطالبات دیگر مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات است، تصریح کرد: مردم باید توجه کنند که ما چه در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم درهرصورت عده‌ای به‌عنوان نمایندگان مجلس انتخاب خواهند شد که سرنوشت کشور توسط آن‌ها رقم می‌خورد، ازاین‌رو بهتر است مشارکت کنیم و رأی آگاهانه دهیم تا بتوانیم در تشکیل یک مجلس قوی سهیم باشیم.

صداقت ادامه داد: اگر مجلسی قوی شکل بگیرد می‌تواند به تعبیری پیشرفت کشور را به‌سوی تمدن نوین اسلامی ریل‌گذاری کند که از مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از جوانان مخصوصاً در بیانیه گام دوم انقلاب است.

رأی باید آگاهانه و بدون تعصب باشد

وی با اشاره به اینکه باید همه را به مشارکت همگانی توأم با حضور و مشارکت آگاهانه دعوت کنیم، افزود: لازم است از سوابق افراد درس بگیریم، کسانی که با صرف میلیاردها تومان هزینه و لابی‌گری‌های مختلف سعی در ورود به مجلس را دارند معلوم است که مناسب مجلس نظام اسلامی نیستند و قصدشان چیز دیگری است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی سپاه ادامه داد: باید مواظب باشیم و افرادی را انتخاب کنیم که ساده‌زیست هستند، از الآن کیسه‌ای برای بیت‌المال ندوخته‌اند و عمل، سوابق و عملکردشان را بررسی کنیم چراکه رأی باید آگاهانه و با شناخت باشد نه با تعصب فامیلی، طایفه‌ای، شهری و قبیله‌ای.

روح قدسی شهید سردار سلیمانی؛ حاضر و ناظر بر جامعه

صداقت در پایان گفت: امیدواریم دوم اسفندماه 98 به برکت خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از سوی امت اسلامی باشیم، امروز روح قدسی آن شهید بزرگوار حاضر و ناظر بر جامعه ماست و قطعاً همان‌طور که در وصیت‌نامه‌اش هم اشاره کرد بود، از ما این مطالبه را دارد که در تبعیت از مقام معظم رهبری کم نگذاریم.

انتهای پیام
captcha