تشکیل کارگروه «تبیین و اجرای بیانیه گام دوم» در لرستان
کد خبر: 3879565
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱

تشکیل کارگروه «تبیین و اجرای بیانیه گام دوم» در لرستان

مدیرکل ارشاد لرستان از تشکیل کارگروه «تبیین و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.

تشکیل کارگروه «تبیین و اجرای بیانیه گام دوم» در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، احمدحسین فتایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان عصر دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه در لرستان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور گسترده مردم انقلابی لرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسمات چهلمین روز شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: کارگروه ویژه «تبیین و اجرای گام دوم انقلاب» در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل و در گام نخست از صاحب‌نظران استان در این حوزه دعوت شده تا با حضور در این کارگروه، نظرات و دیدگاه‌های خود را در این خصوص ارائه دهند.

وی اضافه کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی نیز می‌توانند دیدگاه‌ها و همچنین افراد مدنظر خود جهت شرکت در جلسات این کارگروه را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان معرفی کنند.

فتایی ادامه داد: ماحصل تصمیمات کارگروه در جلسات شورای فرهنگ عمومی استان مطرح و پس‌از بحث و بررسی در قالب مصوبه شورا به دستگاه‌های عضو و همچنین سایر دستگاه‌های اجرایی ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در ادامه با اشاره به موضوع برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان لرستان، گفت: مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ ملی، ضمن تقویت پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، پاسخی به دشمنان نظام خواهد بود که از تمام ظرفیت‌های خود برای دلسرد کردن مردم و تزریق ناامیدی در سطح جامعه بهره گرفته‌اند.

درپایان این جلسه حکم ریاست شورای فرهنگ عمومی استان لرستان، با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، به حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ابلاغ شد. 

انتهای پیام
captcha