نقش‌ هیئت‌های مذهبی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3879766
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

نقش‌ هیئت‌های مذهبی برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات

استاندار یزد با اشاره به در پیش رو بودن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بر لزوم نقش‌آفرینی هیئت‌های مذهبی در مشارکت حداکثری مردم تأکید کرد.

محمدعلی طالبی، استاندار یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی طالبی، استاندار یزد، روز گذشته، 29 بهمن در نشست با هیئت‌های مذهبی استان با اشاره به اینکه حکمرانی خوب بدین معنا است که دولت، بخش خصوصی و جامعه باید در کنار هم فعالیت کنند اظهار کرد: حکمرانی خوب از تعامل این سه رکن ما را به آینده امیدوار خواهد کرد و خوشبختانه امروز شاهد اثربخشی و اثرآفرینی این تعاملات در استان هستیم.

استاندار یزد با اشاره به اینکه دشمن درصدد هر گونه نقشه‌ و توطئه‌ای برای ایجاد اختلاف در کشور است افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات بهترین راهبرد مقابله با دشمن است و تمام تلاش ما در استان گام نهادن در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو باید مورد توجه باشد گفت: رعایت مر قانون در انتخابات مجلس یازدهم در سرلوحه فعالیت مجریان و عوامل انتخابات قرار دارد و هدف اصلی در راستای مشارکت حداکثری خواهد بود.

طالبی افزود: یزد در دوره قبلی انتخابات مجلس رتبه پنجم کشوری و با ۷۴.۳ درصد مشارکت جایگاه خوبی در کشور به دست آورده بود.

وی ادامه داد: شرایط کنونی کشور با هیچ یک از شرایط گذشته قابل مقایسه نیست چرا که هم با مشکلات ناشی از تحریم و فشار‌های اقتصادی مواجهیم و هم آمریکا برنامه‌های خود علیه نظام ما را به صورت شفاف بیان کرده و اقداماتی، چون ترور سردار سلیمانی را انجام می‌دهد.

استاندار یزد خطاب به نمایندگان اقتصادی، اصناف و هیئت‌های مذهبی استان گفت: شما به عنوان یک گروه مرجع و مورد اعتماد مردم هستید و می‌توانید برای افزایش حضور مردم در این عرصه سرنوشت ساز موثر باشید.

وی یادآور شد: امسال اقدامات خوبی برای صیانت از رای مردم ایجاد شده و وجود دستگاه‌های احراز هویت‌ در برگزاری انتخابات، اعتبار آن را افزایش داده و مردم با امنیت خاطر در انتخابات شرکت خواهند کرد و شاهد حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات خواهیم‌ بود.

انتهای پیام
captcha