20 برنامه فرهنگی در مدارس البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3881807
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
همزمان با آغاز هفته تربیت اسلامی؛

20 برنامه فرهنگی در مدارس البرز برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: به مناسبت بزرگداشت روز امورتربیتی و هفته تربیت اسلامی اجرای ۲۰ برنامه فرهنگی دراین استان سازماندهی شد.

20 برنامه فرهنگی در مدارس البرز برگزار می‌شود

فرشته فهمیده، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه ازهشتم تا ۱۵ اسفندماه، هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است، گفت: نهاد امورتربیتی ، نهادی انقلابی و متعهد به اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در آموزش وپرورش است.
وی خاطرنشان کرد: تاسیس نهاد امور تربیتی اقدامی ارزشمند از سوی شهیدان رجایی و باهنر است که باید فرهنگ ایثار و شهادت و اهداف این شهدا در جامعه و بین فرهنگیان و مربیان گسترش یابد ترویج شیوه‌های نوین مدیریت و برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی درمدارس، معرفی جایگاه و خدمات امور تربیتی در جامعه از برنامه‌ها و اهدافی است که در این هفته دنبال می‌شود.
وی با بیان اینکه ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در این استان تشکیل شده است، یادآور شد: در این هفته دیدار با نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرج و ائمه جمعه استان، تکریم از معاونین و مربیان پرورشی، حضور در برنامه‌های آموزشگاهی، برگزاری نمایشگاه‌های مختلف، تقدیراز نیروهای پرورشی فعال انجام می‌شود.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز شرکت منسجم و فعال معاونان و مربیان پرورشی در نمازجمعه، برگزاری مسابقه فرهنگی، برپایی نمایشگاه، درج پیام‌های تربیتی در سربرگ اداری و گسترش فرهنگ تربیتی درفضای مجازی را از دیگر برنامه‌های این استان درهفته تربیت اسلامی برشمرد.
وی تاکید کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه تجلی از فعالان حوزه امور تربیتی استان البرز لغو شده است اما لوح‌های تقدیر وزارتخانه‌ای با هدیه برای آنان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام
captcha