دل‌تنگی‌های مادران شهدا را در کتاب «مادرانه» بخوانيد
کد خبر: 3883682
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

دل‌تنگی‌های مادران شهدا را در کتاب «مادرانه» بخوانيد

هفتمین کتاب از مجموعه روایت‌های ماندگار به قلم رحیم میرعظیم با موضوع دل‌تنگی‌های مادران شهدا و با عنوان «مادرانه» منتشر شد.

به گزارش ایكنا از فارس، هفتمین کتاب از مجموعه روایت‌های ماندگار به قلم رحیم میرعظیم با موضوع دل‌تنگی‌های مادران شهدا و با عنوان «مادرانه» منتشر شد. نویسنده در مادرانه تلاش می‌کند تا به دل‌تنگی‌های هشت مادر شهیدی بپردازد که تاکنون روایت نشده است.

رحیم میرعظیم در این کتاب و مانند شش کتاب دیگر این مجموعه که در سال جاری منتشر شده و در قالب خاطراتی که بیشتر به داستان کوتاه کوتاه شبیه است زمینه مطالعه را برای بیشتر گروه‌های سنی فراهم می‌کند.

سبک نگارش این مجموعه کتاب‌ها به‌گونه‌ای است که هر کس می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به مطالعه هر بخش از کتاب بپردازد كه این خود یك نقطه مثبت در نگارش كتاب است.

کتاب‌های فرشته یا آدمی، نیک‌بخت، یک هفته در جهنم، شهر؛ یار و ناجی از دیگر کتاب‌هایی است که در سال 98 به قلم این نویسنده و خبرنگار منتشر شده است.

در ادامه یک روایت از کتاب مادرانه را مرور می‌کنیم: «هاجر خانم زن همسایه برایم تعریف کرد که برای تسویه‌حساب هفتگی به مغازهٔ سید مراجعه کردم ولی پسرتان به‌واسطه این‌که باید چندین بار به‌صورت یک زن جوان نگاه کند، گفته بود موقعی بیایید که پدرم باشند. آن موقع پسرم شانزده‌ساله بود.

شوهرم در پانصد دستگاه شیراز، مغازهٔ کوچک سوپری داشت. زمانی که برای خرید می‌رفت، سید علی را به‌جای خود در مغازه می‌گذاشت. سید علی علاوه بر این‌که کار مشتری‌ها را راه می‌انداخت، کتاب هم می‌خواند».

انتهای پیام
captcha