سخنگوی نُجَباء: روزهای سختی در انتظار آمریکایی‌هاست
کد خبر: 3885135
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

سخنگوی نُجَباء: روزهای سختی در انتظار آمریکایی‌هاست

سخنگوی نجباء تأکید کرد: بمباران هوایی آمریکا بر پایه اطلاعات قدیمی و اشتباه بود، ولی بدانند که روزهای دشواری در انتظار آنهاست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، نصر الشمری، سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء در صفحه شخصی خود در توئیتر با اشاره به ناکامی آمریکا در حملات اخیر خود نوشت: پاسخ آمریکا نشانگر عدم دقت در هدف‌یابی و همچنین بمباران هوایی بر پایه اطلاعات قدیمی و اشتباه بوده است.

سخنگوی نجباء با تأکید بر موفقیت مقاومت در زمینه آمادگی دفاعی آورده است: مقاومت اسلامی توانست به موازنه بازدارندگی با اشغالگران دست یابد و بر آنها چیره نیز خواهد شد.

وی تصریح کرده است: آمریکا بار دیگر گستاخی، شرارت و توحش خود را ثابت کرد و نشان داد هیچ احترامی برای عراق و تمامیت ارضی آن قائل نیست.

معاون دبیرکل نُجَباء با بیان اینکه ایالات متحده همه تصمیم‌ها و توافقات عراقی و همچنین قانون‌های بین‌المللی را نقض کرده است، گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که روزهای دشواری در انتظار آنهاست.

در همین رابطه شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل نجباء با استناد به خطبه‌ای از حضرت علی(ع) در صفحه توئیتر خود نوشت: شما مسئولیت جهاد را به یکدیگر حواله کردید و به یارى یکدیگر برنخاستید تا دشمن از هر سو بر شما تاخت و شهرها را از دست شما گرفت.

حجت‌الاسلام الکعبی در این پیام آورده است: مولایمان امیر مؤمنان در خطبه‌ای فرمودند «بدانید که من شب و روز و نهان و آشکار، شما را به جنگ این قوم دعوت کردم، به شما گفتم که با اینان بجنگید پیش از اینکه با شما بجنگند. به خدا قسم هیچ ملّتى در خانه‌اش مورد حمله قرار نگرفت مگر اینکه ذلیل شد. ولی شما مسئولیت جهاد را به یکدیگر حواله کردید و به یارى یکدیگر برنخاستید تا دشمن از هر سو بر شما تاخت و شهرها را از دست شما گرفت.»

یادآور می‌شود، مقاومت اسلامی عراق بارها ضمن تأکید بر بی‌نتیجه بودن مذاکرات سیاسی با اشغالگران و عدم خروج آمریکایی‌ها در صورت مسامحه، جهاد علیه باطل را تنها راه برون‌رفت از این بحران و پاکسازی عراق از لوس وجود تروریسم دولتی بیان کرده بود.

انتهای پیام
captcha