استفاده از شیوه‌های پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت ارومیه
کد خبر: 3885228
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵

استفاده از شیوه‌های پرداخت الکترونیکی در جایگاه‌های سوخت ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی امکان پرداخت وجه سوخت از طریق شیوه‌های الکترونیکی فراهم است و مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا از پرداخت وجوه نقد به شدت پرهیز کنند.

لزوم استفاده از شیوه‌های پرداخت الکترونیکی به جای وجوه نقد در جایگاه‌های سوختبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، در این روزها با شیوع بیماری کرونا یکی از مکان‌های پرتردد برای گسترش این بیماری جایگاه‌های سوخت است که روزانه تعداد بیشماری به این جایگاه‌ها مراجعه می‌کنند که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مکان‌ها خطرات جبران‌ناپذیری را به وجود خواهد آورد.

برای این منظور تاکنون جلسات مختلفی در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه تحت عنوان مدیریت بحران پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا برگزار شده است که در آخرین جلسه که 24 اسفند ماه در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، احمد مجرد گفت: خوشبختانه از سالیان قبل ساختار مطلوبی جهت ارائه خدمات به مشتریان روی بستر اینترنت فراهم شده و در حال حاضر مشتریان عمده و جزء فرآورده‌های نفتی به راحتی از درگاه‌های اینترنتی، سوخت مورد نیاز خود را درخواست و خریداری می‌کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: کلیه پورتال‌های خدماتی اینترنتی بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه به آدر https://urmia.niopdc.ir درج شده و مشتریان به راحتی می‌توانند نسبت به درخواست سوخت مورد نیاز خود اقدام کنند.

مجرد تصریح کرد: اکثر خدمات اینترنتی شرکت علاوه بر امکان ارائه از طریق دفاتر پیشخوان دولت، بر روی بستر اینترنت نیز فراهم است و مشتریان می‌توانند از دفتر کار و یا منزل شخصی فرایند درخواست و خرید سوخت را پیگیری کنندو

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: با شیوع و گسترش کرونا ویروس در جامعه اقدامات و تمهیدات خاص بهداشتی در مجاری عرضه اندیشیده شده و امکان پرداخت الکترونیکی وجه سوخت در جایگاه‌ها به سه روش امکان‌پذیر است.

وی ادامه داد: در همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی امکان پرداخت وجه سوخت از طریق شارژ کیف پول کارت سوخت، ایستگاه‌های پرداخت بانک ملت در انتهای هر سکو و همچنین از طریق پوزهای سیار فراهم است و مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا از پرداخت وجوه نقد به شده پرهیز کنند.

مجرد بیان کرد: در حال حاضر بیش از 90 درصد خدمات قابل ارائه به مردم به صورت الکترونیک ارائه می‌شود و اکنون بالغ بر 35 سامانه الکترونیکی فعال درون و برون سازمانی داریم و یکی از شرکت‌های خدمات رسان پیشرو در ارائه خدمات الکترونیک به مردم هستیم. مرکز شبانه‌روزی پاسخگویی به مردم با شماره 09627 آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادات مردمی است.

 

انتهای پیام
captcha