ایام کرونایی؛ فرصتی جهت رشد و شکوفایی استعدادها
کد خبر: 3889039
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

ایام کرونایی؛ فرصتی جهت رشد و شکوفایی استعدادها

هنرمند نقاش تاکستانی گفت: از همه هم‌وطنانم تقاضا دارم تا جایی که می‌توانند از خانه خارج نشوند، این زمان بهترین فرصت است که به اهداف خود فکر و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

ایام کرونایی، فرصت رشد و شکوفایی استعدادهاست

مهران رحمانی، هنرمند نقاش تاکستانی، که در برنامه عصر جدید تصویری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را به روش تازه‌ای برای مخاطبان ترسیم کرد، در گفت‌وگو با ایکنا قزوین، با اشاره به وضعیت کرونایی و  ایام قرنطینه، اظهار کرد: تلاش می‌کنم در این ایام خود را با نقاشی سرگرم کنم و جز در مواقعی که ضرورت داشته باشد از خانه خارج نشوم.

این هنرمند جوان که در برنامه عصر جدید نیز اجرایش با استقبال بسیار روبرو شد، تصریح کرد: از همه هم‌وطنانم تقاضا دارم تا جایی که می‌توانند از خانه خارج نشوند و تلاش کنند خود را در این ایام سرگرم کنند، این زمان بهترین فرصت است که به اهداف خود فکر و برای آن برنامه‌ریزی کنند.

رحمانی با بیان اینکه آحاد جامعه می‌توانند قدمی برای رشد و شکوفایی استعدادهای خود و مسیری که دوست دارند بردارند، بیان کرد: این برهه را نیز پشت سر خواهیم گذاشت و کسب‌وکارها و زندگی به روال عادی برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: در این راستا مردم باید همراهی لازم را داشته باشند چون ممکن است ناقل این ویروس باشند و با حضور خود در اجتماعات آن را به دیگران منتقل کنند، به همین جهت عدم حضور آنان در جامعه زنجیره انتقال این ویروس را خواهد شکست.

این هنرمند نقاش بیان کرد: پیشنهاد می‌کنم مردم وقت خود را صرف خواندن کتاب کنند و یا فیلم ببینند و به کارهای هنری مورد علاقه خود بپردازند و یا حتی کارهای عقب افتاده خود را به انجام برسانند؛ ضمناً در کانال‌ها و سایت‌‎های مختلف فیلم‌ها و کتاب‌های مناسب معرفی شده است که مردم می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی در پایان گفت: از مردم می‌خواهم توصیه‌ها را جدی بگیرند، بهداشت را رعایت کنند و در خانه بمانند تا شرایط برای کادر درمانی که این روزها به سختی مشغول خدمت‌رسانی به مردم هستند بهتر شود و هرچه سریع‌تر این ایام به پایان برسد.

انتهای پیام
captcha