اهميت رویکرد مردمی نسبت به دولتی در «جهش فرهنگی»
کد خبر: 3891705
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

اهميت رویکرد مردمی نسبت به دولتی در «جهش فرهنگی»

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: رویکرد ما در حوزه جهش فرهنگی باید بیشتر مردمی باشد تا دولتی؛ چرا که با توجه به ظرفیت‌ها مردم می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و کارها را چندین برابری ادامه دهند.

اهميت رویکرد مردمی نسبت به دولتی در «جهش فرهنگی»

جواد قلی‌پور، مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین، با اشاره به نام‌گذاری سال 99 به نام «جهش تولید» اظهار کرد: با توجه به درایت بسیار مقام معظم رهبری سال گذشته به نام رونق تولید نام‌گذاری شد که موجب رونق بسیار تولید کالای ایرانی در کشور شد.

وی افزود: برخی از کالاهای تولیدی کشور ما نسبت به کالای مشابه خارجی رقابت تنگاتنگی دارد و برخی نیز دارای کیفیت بالاتری است، مردم ایران دارای هوش سرشاری هستند و بی‌شک در سال جهش تولید نیز شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

قلی‌پور تصریح کرد: امید است در سال جاری موضوع تولید با شدت و قوت بیشتر پیش رفته و شاهد افزایش و جهش بیشتر تولیدات ایرانی باشیم.

این مسئول با تأکید بر لزوم توجه به جهش فرهنگی عنوان کرد: با پشتیبانی از فعالیت‌ها و توجه به استعدادها می‌توان شاهد جهش برنامه‌های فرهنگی و به‌ویژه در حوزه فعالیت‌های قرآنی و دینی بود.

مسئول دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین یادآور شد: رویکرد ما در حوزه جهش فرهنگی باید بیشتر مردمی باشد تا دولتی؛ زیرا با توجه به ظرفیت‌های مردمی می‌توانند در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرده و کارها را چندین برابر ادامه دهند.

قلی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: در سال جاری در دارالقرآن الکریم تبلیغات اسلامی استان قزوین بیشتر به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی روش‌های نوین تدریس خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha