توزیع ۳ میلیون ماسک بین مراکز درمانی و محرومان مشهد
کد خبر: 3892199
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳

توزیع ۳ میلیون ماسک بین مراکز درمانی و محرومان مشهد

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی از طرح تولید ۳ میلیون ماسک بهداشتی و توزیع آن‌ها بین مراکز درمانی دارای بیماران کوئید ۱۹ و خانواده‌های محروم خبر داد.

توزیع سه میلیون ماسک در بین مراکز درمانی و محرومان مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، به نقل از آستان نیوز، حامد صادقی، سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی، گفت: در راستای رزمایش «خدمت مؤمنانه» که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، آستان قدس رضوی با هدف حمایت از تلاش جهادگران عرصه سلامت و پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا، اقدام به تولید ماسک بهداشتی کرده است.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، قرار است سه میلیون ماسک بهداشتی تولید شود که تاکنون از این تعداد، یک میلیون و 700 هزار ماسک تولید شده است.

سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی ابراز کرد: ماسک‌های تولید شده همراه با بسته‌های مواد غذایی و به صورت رایگان در اختیار بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و همچنین خانواده‌های محروم قرار می‌گیرد.

وی اظهار کرد: همچنین آستان قدس رضوی اخیرا اقدام به خریداری و تأمین یک میلیون و ۲۰۰ هزار ماسک بیمارستانی N95 از خارج کشور کرده است که به‌تدریج وارد کشور شده و در اختیار مراکز درمانی و بیمارستان‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha