فعالیت مؤسسه نورالبیان‌ المبین قزوین در فضای مجازی
کد خبر: 3892339
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶

فعالیت مؤسسه نورالبیان‌ المبین قزوین در فضای مجازی

مؤسسه نورالبیان المبین قزوین فعالیت آموزشی خود را در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور از طریق فضای مجازی دنبال می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ قرآن‌آموزان مؤسسه قرآنی بیان از آغاز تعطیلات موسسات قرآنی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، یعنی اوایل اسفندماه تاکنون، از طریق فضای مجازی با مربیان خود در ارتباط بودند.
در طرح تمرینی که از طرف هیئت مدیره مؤسسه برای این ایام برنامه‌ریزی و ارائه شد، قرآن‌آموزان تمامی مقاطع سنی از نونهالان تا بزرگسالان در تمامی سطوح آموزشی از طریق پیام‌رسان‌های سروش و تلگرام و کسانی که دسترسی به اینترنت ندارند، از طریق تماس تلفنی از مربیان خود تکالیف را دریافت کرده و ضمن تمرین، در موعد مقرر حاصل تمرینات خود را به صورت تلاوت چند دقیقه‌ای در فایل‌های صوتی برای مربیان ارسال می‌کنند یا از طریق تلفن ارائه می‌دهند.
همچنین، مربیان نیز ضمن تعیین وقت برای ارسال تمرین بعدی، نکات آن‌ها را از طریق پیام متنی یا صوتی گوشزد کرده و برای ایشان می‌فرستند تا از این طریق، آموخته‌های قرآن‌آموزان حفظ شده و استمرار یابد. این برنامه به توفیق الهی موجب پیشرفت بسیاری در مخاطبان شده که در مورد برخی از افراد در مقایسه با کلاس‌‎های حضوری نیز بهتر نتیجه داده است.
تاکنون بیش از 400 فایل صوتی از طرف قرآن‌آموزان مؤسسه ارسال شده و از سوی مربیان مورد بررسی و رفع اشکال قرار گرفته است که این روند همچنان ادامه دارد. همچنین، نظارت مستمر اولیا بر قرآن‌آموزان در اجرای این طرح بسیار قابل توجه و قابل تقدیر است.
همچنین هیئت‌مدیره مؤسسه قرآنی بیان ضمن تقدیر از مشارکت والدین و قرآن‌آموزان و اهتمام ایشان برای استمرار تمرینات، از مربیان مجموعه، محمدعبداللهی دهکی، محمدجواد آهنگریان، سیدمحمدحسن بابایی، مسعود لطفی، سجاد حاجی و حسین خلیلی که زحمات بسیاری را در این ایام متحمل می‌شوند، قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha