توزیع نخستین مرحله از کمک‌های مومنانه در استان اردبیل
کد خبر: 3892402
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

توزیع نخستین مرحله از کمک‌های مومنانه در استان اردبیل

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، گفت: در راستای رفع نیازمندی‌های اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه و همزمان با سراسر کشور، نخستین مرحله از کمک‌های مومنانه در استان اردبیل نیمه ماه رمضان توزیع می‌شود.

توزیع نخستین مرحله از کمک‌های مومنانه در استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ علی پیرجاهد، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۳۰ فروردین‌ماه در اردبیل، اظهار کرد: رزمایش همدلی مردمی کمک مومنانه در استان اردبیل با محوریت پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شده است.
وی از آمادگی برای دریافت کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده اهالی شریف و خیران سطح استان اردبیل می‌توانند کمک‌های خود را به پایگاه‌های مقاومت بسیج تحویل دهند.
پیرجاهد با اشاره به مشارکت اقشار مختلف مردم در این رزمایش تصریح کرد: تاکنون گروه‌های مختلف جامعه در رزمایش مردمی کمک مومنانه مشارکت و همکاری داشته‌اند که در این میان اصناف، بازاریان و کارمندان ادارات همراهی خوبی با بسیج داشته‌اند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه این کمک‌های مردمی در بین نیازمندان توزیع خواهد شد، بیان کرد: در راستای رفع نیازمندی‌های اقشار محروم و کم‌برخوردار جامعه همزمان با سراسر کشور نخستین مرحله از کمک‌های مومنانه در استان اردبیل نیمه ماه رمضان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش ویژه‌ای در تشویق مردم به مشارکت در این رزمایش داشتند، اظهار کرد: رسانه‌ها نیز در تبلیغ این رزمایش و تشویق مردم به مشارکت و همکاری در این رزمایش داشتند که قابل قدردانی است.

انتهای پیام
captcha