ویژه برنامه‌های آستان کریمه اهل ‌بیت(س) در ماه رمضان
کد خبر: 3894249
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵

ویژه برنامه‌های آستان کریمه اهل ‌بیت(س) در ماه رمضان

معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) از انعکاس ویژه برنامه‌های حرم مطهر به مناسبت ماه مبارک رمضان در رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی خبرداد و گفت: برنامه‌های روزانه ترتیل و تفسیر به صورت زنده پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های آستان کریمه اهل ‌بیت(س) در ماه رمضانبه گزارش ایکنا از قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی گفت: با وجود محدودیت‌هایی که به علت شیوع ویروس کرونا پیش آمده است، آستان مقدس امسال نیز همانند سال گذشته برای ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلف معارفی و مذهبی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی از انعکاس برنامه‌های مختلف رسانه‌ای از حرم مطهر حضرت معصومه(س) طی هفته‌های گذشته یاد کرد و افزود: با استفاده از بستر رسانه ملی و شبکه‌های اجتماعی توانستیم مهمان منازل ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت باشیم و در ماه مبارک رمضان نیز امیدواریم بتوانیم این روند را به شیوه مطلوب دنبال کنیم.
معاون فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: پخش زنده ترتیل‌خوانی روزانه قرآن کریم توسط نوجوانان هر روز ساعت ۱۰ از شبکه استانی قم و سخنرانی و تفسیر سوره انعام توسط حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی هر روز ساعت ۱۱ همچنین پخش زنده برنامه تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم دولابی ساعت ۱۴:۱۵ از شبکه ۳ و شبکه استانی قم منعکس می‌شود.
وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان با استفاده از شبکه‌های اجتماعی به نشانی astanqom@ و پرتال جامع آستان amfm.ir به صورت زنده پخش می‌شود، اضافه کرد: برنامه ترتیل‌خوانی روزانه هر روز از ساعت ۱۴:۳۰ از شبکه ۳ و شبکه استانی قم به مخاطبان ارائه خواهد شد.
احمدی تصریح کرد: ویژه برنامه مناجات شبانه دهه اول با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی میثم مطیعی  هر شب حدود ساعت ۲۴ بامداد از شبکه ۳ و همچنین ویژه برنامه خانواده فاطمی هر شب بعد از نماز مغرب از شبکه قرآن و معارف پخش خواهد شد.
وی از اجرای پویش کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه به همت آستان مقدس بانوی کرامت خبرداد و گفت: در قالب این پویش هر فرد با هر توان مالی می‌تواند در راستای تامین مواد غذایی و اطعام محرومان و نیازمندان مشارکت کند.
معاون فرهنگی آستان مقدس ادامه داد: شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۱۹۹۵۰۳۰۸۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۰۸۰۱۰۱۰۰۲ به نام آستان مقدس قم و همچنین درگاه پرداخت اینترنتی به نشانی  nazr.amfm.ir/rmz برای علاقه‌مندان به شرکت در این پویش درنظر گرفته شده است. 
انتهای پیام
captcha