برگزاری جشنواره «خلوت‌گزیدگان» در قزوین
کد خبر: 3894743
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

برگزاری جشنواره «خلوت‌گزیدگان» در قزوین

جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری در فضای مجازی با عنوان «خلوت‌گزیدگان» و با موضوع ماه مبارک رمضان در بخش‌های مختلف برگزار خواهد شد.

برگزاری جشنواره «خلوت‌گزیدگان» در قزوین
به گزارش ایکنا از قزوین، جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری در فضای مجازی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین و انجمن قرآن و نهج‌البلاغه قزوین، با عنوان «خلوت‌گزیدگان» و با موضوع ماه مبارک رمضان در بخش‌های «قرائت قرآن»، «دعا و نیایش‌خوانی»، «شعر»، «نقاشی»، «خوشنویسی» و «عکس» برگزار خواهد شد.
 
نیایش در تنهایی، نیایش و خانواده، توسل، تضرع و خشوع به درگاه خداوند، مواسات و همدلی مؤمنانه، نوع‌دوستی و همراهی اجتماعی(با نگاه ویژه به موضوع کرونا)، قرآن هدایتگر و نجات‌بخش بشریت، قصه‌ها و آموزه‌های قرآنی، میلاد امام حسن مجتبی(ع)، لیالی قدر، شهادت حضرت علی(ع) و عید سعید فطر محورها و موضوعات جشنواره خلوت‌گزیدگان است.
 
«قرائت قرآن» در گروه سنی زیر ۱۴ سال و «دعا و نیایش خوانی» و بالای ۱۴ سال بخش‌هایی از این جشنواره  است که مختص آقایان است، بخش نقاشی هم مختص این گروه سنی است و بخش خوشنویسی محدودیت سنی ندارد و کلیه خوشنویسان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و این بخش در ۲ رشته نستعلیق و شکسته‌نستعلیق برگزار خواهد شد.
 
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا ۱۰ خردادماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره از طریق تکمیل فرم و بارگذاری اثر به آدرس GHAZVIN.FARHANG.GOV.IR و یا اثر خود را در یکی از شبکه‌های اجتماعی  با #رمضان- در- خانه و منتشر و لینک آن به همراه نام، نام خانوادگی و شماره تماس به صفحه اینستاگرام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس WWW.INSTAGRAM.COM/QAZVIN.ERSHAD.OFFICIAL  ارسال فرمایند.
 
نتایج این جشنواره ۲۰ خردادماه اعلام می‌شود که به برگزیدگان جوایز نفیسی اهداء خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha