برگزاری 30 طرح فرهنگی به صورت مجازی در ماه مبارک
کد خبر: 3897044
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱

برگزاری 30 طرح فرهنگی به صورت مجازی در ماه مبارک

مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین شاهرود، در ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغی در حوزه قرآن کریم برگزار کرده است.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به اهمیت امر تبلیغ، از هر نوع امکانات و ابزار مدرن می‌توان در راستای تبلیغ دین استفاده کرد که یکی از این امکانات فضای مجازی است.

در راستای بهره‌مندی از ظرفیت رسانه، واحد آموزش و رسانه مؤسسه فرهنگی بین الحرمین در ماه مبارک رمضان از ابزار تبلیغی اعم از شبکه‌های اجتماعی برای پاسخ به احکام و معارف دینی، پرسش و پاسخ، پاسخ به شبهات، برگزاری مسابقات فرهنگی،  کارگاه آموزشی و مشاوره مذهبی استفاده می‌کنند و در صدد هستند تا جلسات و برنامه‌های فرهنگی را به صورت رایگان و آنلاین برگزار کنند.

حضور کارشناسان متخصص و مجرب در فضای مجازی، با اطلاعات کافی و متعهد به مبانی اسلام، می‌تواند در نشر افکار صحیح، سهم به سزایی در ترویج فرهنگ اسلام داشته باشد. تاکنون در ایام مبارک، 30 طرح فرهنگی به صورت مجازی در ماه مبارک برگزار شده است.

یادآور می‌شود؛ مؤسسه فرهنگی بین‌الحرمین در سال 1390 نخستین مرکز مشاوره مجازی امورفرهنگی و اجتماعی کشور را راه‌اندازی کرده است و همچنین نماینده دانشگاه مجازی قرآن و حدیث در استان سمنان است.

گفتنی است؛ علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 09126733142 و 02332227149 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha